Γενικά

16 Ιουνίου 2016 16:28

EgyptAir: Βρέθηκαν τα μαύρα κουτιά του μοιραίου αεροσκάφους

Λίγες ώρες μετά τον εντοπισμό των συντριμμιών. Έχουν υποστεί αρκετές ζημιές. Θα καταφέρουν να ρίξουν φως στην υπόθεση; Τι λένε οι αιγυπτικές αρχές.

EgyptAir: Βρέθηκαν τα μαύρα κουτιά του μοιραίου αεροσκάφους

Ανασύρθηκαν, σύμφωνα με τις αιγυπτιακές αρχές, από τις ομάδες ερευνών τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους που συνετρίβη στις 19 Μαΐου ανοιχτά της Αλεξάνδρειας και στοίχησε τη ζωή 66 ανθρώπων.

Τα μαύρα κουτιά βρέθηκαν λίγες ώρες μετά των εντοπισμό των διάσπαρτων συντριμμιών της ατράκτου του αεροσκάφους της EgyptAir και αναμένεται να ρίξουν φως στα αίτια που οδήγησαν στην πτώση του αεροπλάνου.

Ωστόσο, πληροφορίες κάνουν λόγο ότι έχει βρεθεί ανασυρθεί, τελικά, μόνο το  ένα από τα δύο.

Σύμφωνα με την επιτροπή ερευνών της Αιγύπτου το μαύρο κουτί έχει μπορεί υποστεί ζημιές όμως το πιο σημαντικό του τμήμα, η μνήμη του καταγραφέα συνομιλιών έχει αφαιρεθεί επιτυχώς.  

Το βράδυ της Τετάρτης πλοίο της γαλλικής εταιρείας Deep Ocean Search που συμμετέχει στις επιχειρήσεις για τον εντοπισμό του μοιραίου αεροσκάφους «εντόπισε πολλές τοποθεσίες όπου βρίσκονται συντρίμμια της ατράκτου», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η επιτροπή έρευνας υπό την ηγεσία της Αιγύπτου.

Οι έρευνες είναι ιδιαίτερα δύσκολες γιατί ο βυθός στην περιοχή βρίσκεται στα 3.000 μέτρα.

AP - EgyptAir - αεροπλάνο

Την 1η Ιουνίου πλοίο του γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού, είχε εντοπίσει τον ήχο της συσκευής εντοπισμού του ενός από τα μαύρα κουτιά. Όμως δεν είναι γνωστό εάν η συσκευή είναι ακόμα συνδεδεμένη πάνω στο κουτί.

Την περασμένη Δευτέρα η επιτροπή έρευνας επιβεβαίωσε αυτό που είχαν ήδη ανακοινώσει οι αρχές της Ελλάδας, ότι το μοιραίο αεροσκάφος έκανε μια στροφή 90 μοιρών προς τα αριστερά και κατόπιν μια πλήρη αναστροφή 360 μοιρών προς τα δεξιά πριν συντριβεί.

Η υπόθεση ότι το airbus κατέπεσε λόγω επίθεσης, που είχαν αρχικά διατυπώσει οι αρχές της Αιγύπτου, μοιάζει να υποχωρεί και να κερδίζει έδαφος η εκδοχή της τεχνικής βλάβης: το αεροπλάνο εξέπεμψε αυτόματα σήματα κινδύνου δύο λεπτά πριν συντριβεί, υποδεικνύοντας την ύπαρξη καπνού στο πιλοτήριο αλλά και μια βλάβη του υπολογιστή που διαχειρίζεται τις εντολές των δύο πιλότων.

 

VIDEO