LATEST NEWS
 
Κοινωνία /ΓενικάΔημοσίευση: 15 Δεκεμβρίου 2016 23:36

Σύμπραξη για την τουριστική προβολή της Αθήνας

Δήμος Αθηναίων, AEGEAN και ΔΑΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας! 

Την σύμπραξη Athens Tourism Partnership, μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων, η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece. Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας. Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας, 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό και μετέπειτα με πέντε θεματικά  βίντεο παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης όλες τις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές μίας πόλης που προσφέρει στον επισκέπτη ατελείωτες ευκαιρίες μοναδικών εμπειριών. Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η δυναμική έναρξη της  καμπάνιας «One City. Never Ending Stories» αξιοποιεί στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό - στόχος που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τις αστείρευτες ιστορίες της πόλης, μέσα από ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα φιλοξενίας, με βάση το προφίλ, τις προτιμήσεις και τη χώρα καταγωγής τους. Οι προσκεκλημένοι θα βιώσουν την πόλη και την καθημερινότητά της, ανακαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές της. Έτσι, θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Athens Tourism Partnership - συνεργασία - Δήμος Αθηναίων - AEGEAN - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

«Η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας» τόνισε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Καμίνης.

«Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας, που ανακοινώνουμε σήμερα, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης. Για μια ακόμη φορά οι μεγάλες συνεργασίες, μας βάζουν στην πρωτοπορία».

«Η προϊοντική εξέλιξη αλλά και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας απαιτούν νέες ιδέες, συνεργασία και κοινή επένδυση φορέων» επισήμανε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχιος Βασιλάκης. «Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωριμάζει και παρουσιάζεται σήμερα το Athens Tourism Partnership, η προσπάθεια του Δήμου για αποτελεσματικότερη προβολή της πόλης με την συμμέτοχη και την  (καταρχήν) σύμπραξη της Aegean και του ΔΑΑ.  Η Aegean πέρα από την βασική της επένδυση για στήριξη της Αθήνας με προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks όσο και τη διασύνδεση με  τα  νησιά  μας στηρίζει οικονομικά και το Athens Partnership. Ανταποκριθήκαμε άμεσα  στο κάλεσμα του Δήμου για την κοινή αυτή προσπάθεια. Ο στόχος είναι η ομάδα αλλά και η πλατφόρμα αυτή να ωριμάσει, η  προσπάθεια αυτή να στηριχθεί από  επιπλέον ιδιωτικούς και δημοσίους φορείς να γίνει ένας νέος σημαντικός και αποτελεσματικός θεσμός. Η κρίση μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε για να αθροίζουμε πόρους.  Αν μάθουμε να το κάνουμε σωστά και συστηματικά τότε ο αναπτυξιακός πολλαπλασιαστής θα είναι μεγάλος.»

«Από το 2014, η Αθήνα ζει μια 'τουριστική άνοιξη', ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Η προώθηση της πόλης, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, είναι στρατηγικός  στόχος του αεροδρομίου, ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της καθόλη τη διάρκεια του χρόνου» ήταν η δήλωση του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννη Παράσχη. «Τα τελευταία χρόνια συμβάλλουμε με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως και πολλοί ακόμη φορείς, κρατικοί και ιδιωτικοί, επενδύει στο στρατηγικό κομμάτι του city break. Βασική προϋπόθεση για το στόχο του city break είναι η μεταξύ μας συνεργασία για την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών. Συνέργειες όπως η καμπάνια που ανακοινώνουμε σήμερα για την προβολή της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το Δήμο Αθηναίων και την Aegean, είναι απαραίτητες σε μια κοινή προσπάθεια που πρέπει να συνεχισθεί με τη στήριξη όλης της αλυσίδας του τουρισμού».

Στείλε το σχολιό σου
Για να καταχωρήσετε σχόλιο πρέπει να είσατε συνδεδεμένος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε
 
Pοή στη κατηγορία: Κοινωνία
Μοσκοβισί: Ευκαιρία για την Ελλάδα να αλλάξει σελίδα23:38Έκκληση ΣΕΤΕ στους υπαλλήλους καθαριότητας “να μην πλήξουν άλλο τον τουρισμό”23:29Καταγγελίες στον ΑΝΤ1 για ανύπαρκτη αντιπυρική προστασία στους Αγ. Θεοδώρους (βίντεο)23:20Καμίνι η χώρα την Πέμπτη23:13Παυλόπουλος: η ΕΕ οφείλει να διαδραματίσει πλανητικό ρόλο23:01Παπαδημητρίου: εφικτή η έξοδος στις αγορές, ακόμη και χωρίς το QE22:50Μητσοτάκης: ετοιμαστείτε να επενδύσετε στην Ελλάδα22:38Τραγωδία: απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του22:26Κριστιάνο Ρονάλντο: Φεύγει από τη Ρεάλ ή όχι; Τι δείχνουν οι αποδόσεις του ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ22:17Τουρκική τράπεζα βγάζει “στο σφυρί” ακίνητο στην Ελλάδα (βίντεο)22:06Μητσοτάκης: μικρός δεν φανταζόμουν ότι θα γίνω πολιτικός21:54Το Πρωινό: Η λακωνική δήλωση του Ρέμου στη σκηνή των Mad Video Music Awards (βίντεο)21:40Τσεχία: Οι πολίτες θα μπορούν να ανοίγουν πυρ σε περίπτωση τρομοκρατικής ενέργειας21:29Ένοπλοι επιτέθηκαν σε αυτοκινητοπομπή του ΟΗΕ21:16Άιντε: δεν υπάρχει κανένα έγγραφο στο τραπέζι21:03Αυγενάκης: η νέα τροπολογία για τους συμβασιούχους θα “πέσει” στα δικαστήρια20:48Reuters: “σκουπιδότοπος” ο Πειραιάς (βίντεο)20:34Προπονητής στον Πανελλήνιο ο Γιαννιώτης20:19Πολιτική “τρικυμία” προκαλεί το Noor 120:05Ιβάν Σβιτάιλο: ο γοητευτικός κριτής του “So You Think You Can Dance” στο “The 2night Show”19:52
00:02:22Σε “θερμοθάλαμο” η χώραΣήμερα 19:25 
00:02:07 
“Καυτό” το επόμενο τετραήμεροΣήμερα 19:26
00:03:03 
Σε κλοιό καύσωνα και σκουπιδιών η χώραΣήμερα 19:12
00:02:30 
Έλληνες και τουρίστες φοβούνται για την υγεία τους λόγω των βουνών από σκουπίδιαΣήμερα 20:09
00:01:57 
Σκηνές έντασης στα Ειρηνοδικεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης για τους πλειστηριασμούςΣήμερα 19:46
00:01:36 
Χωρίς κλιματισμό με τον υδράργυρο στο “κόκκινο” τα Μέσα ΜεταφοράςΣήμερα 19:25
00:01:44 
Τόνοι σκουπιδιών “πνίγουν” τις γειτονιές της ΑθήναςΣήμερα 19:13
00:01:18 
Ο Μπουτάρης “πάγωσε” την σύμβαση με τον ιδιώτηΣήμερα 19:13
00:01:30 
Καρέ - καρέ η εισβολή ληστή σε ξενοδοχείοΣήμερα 19:45
00:02:08 
Ομολόγησε ο αγγειοχειρουργός: εγώ ευθύνομαι για το θάνατο της ΝτιάναςΣήμερα 19:44
00:01:13 
Απαγορεύθηκε η συγκέντρωση των αστυνομικών στα ΕξάρχειαΣήμερα 19:42
00:02:25 
Πολιτική “θύελλα” για τη συγκέντρωση της ΠΟΑΣΥ στα ΕξάρχειαΣήμερα 19:33
00:02:29 
Η “μάχη” με την νευρική ανορεξίαΣήμερα 19:27
00:02:30 
Θρήνος για τον χαμό της Νανάς ΚαραγιάννηΣήμερα 19:27
00:02:43 
Καταγγελίες στον ΑΝΤ1 για ανύπαρκτη αντιπυρική προστασία στους Αγ. ΘεοδώρουςΣήμερα 19:27
00:01:08 
Ιδιωτικά απορριμματοφόρα στη ΘεσσαλονίκηΣήμερα 13:43
00:01:02 
Ομόφωνα αθώος ο αντιπρόεδρος του ΣτΕΣήμερα 14:15
00:01:30 
Στην ανακρίτρια του Πειραιά ο ισοβίτης ΓιαννουσάκηςΣήμερα 14:15
00:07:06 
Παρολίγο τραγωδία από αδέσποτη σφαίρα στο ΜενίδιΣήμερα 09:10