LATEST NEWS
 
Κοινωνία /ΓενικάΔημοσίευση: 15 Δεκεμβρίου 2016 23:36

Σύμπραξη για την τουριστική προβολή της Αθήνας

Δήμος Αθηναίων, AEGEAN και ΔΑΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας! 

Την σύμπραξη Athens Tourism Partnership, μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων, η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece. Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας. Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας, 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό και μετέπειτα με πέντε θεματικά  βίντεο παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης όλες τις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές μίας πόλης που προσφέρει στον επισκέπτη ατελείωτες ευκαιρίες μοναδικών εμπειριών. Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η δυναμική έναρξη της  καμπάνιας «One City. Never Ending Stories» αξιοποιεί στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό - στόχος που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τις αστείρευτες ιστορίες της πόλης, μέσα από ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα φιλοξενίας, με βάση το προφίλ, τις προτιμήσεις και τη χώρα καταγωγής τους. Οι προσκεκλημένοι θα βιώσουν την πόλη και την καθημερινότητά της, ανακαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές της. Έτσι, θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Athens Tourism Partnership - συνεργασία - Δήμος Αθηναίων - AEGEAN - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

«Η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας» τόνισε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Καμίνης.

«Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας, που ανακοινώνουμε σήμερα, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης. Για μια ακόμη φορά οι μεγάλες συνεργασίες, μας βάζουν στην πρωτοπορία».

«Η προϊοντική εξέλιξη αλλά και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας απαιτούν νέες ιδέες, συνεργασία και κοινή επένδυση φορέων» επισήμανε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχιος Βασιλάκης. «Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωριμάζει και παρουσιάζεται σήμερα το Athens Tourism Partnership, η προσπάθεια του Δήμου για αποτελεσματικότερη προβολή της πόλης με την συμμέτοχη και την  (καταρχήν) σύμπραξη της Aegean και του ΔΑΑ.  Η Aegean πέρα από την βασική της επένδυση για στήριξη της Αθήνας με προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks όσο και τη διασύνδεση με  τα  νησιά  μας στηρίζει οικονομικά και το Athens Partnership. Ανταποκριθήκαμε άμεσα  στο κάλεσμα του Δήμου για την κοινή αυτή προσπάθεια. Ο στόχος είναι η ομάδα αλλά και η πλατφόρμα αυτή να ωριμάσει, η  προσπάθεια αυτή να στηριχθεί από  επιπλέον ιδιωτικούς και δημοσίους φορείς να γίνει ένας νέος σημαντικός και αποτελεσματικός θεσμός. Η κρίση μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε για να αθροίζουμε πόρους.  Αν μάθουμε να το κάνουμε σωστά και συστηματικά τότε ο αναπτυξιακός πολλαπλασιαστής θα είναι μεγάλος.»

«Από το 2014, η Αθήνα ζει μια 'τουριστική άνοιξη', ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Η προώθηση της πόλης, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, είναι στρατηγικός  στόχος του αεροδρομίου, ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της καθόλη τη διάρκεια του χρόνου» ήταν η δήλωση του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννη Παράσχη. «Τα τελευταία χρόνια συμβάλλουμε με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως και πολλοί ακόμη φορείς, κρατικοί και ιδιωτικοί, επενδύει στο στρατηγικό κομμάτι του city break. Βασική προϋπόθεση για το στόχο του city break είναι η μεταξύ μας συνεργασία για την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών. Συνέργειες όπως η καμπάνια που ανακοινώνουμε σήμερα για την προβολή της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το Δήμο Αθηναίων και την Aegean, είναι απαραίτητες σε μια κοινή προσπάθεια που πρέπει να συνεχισθεί με τη στήριξη όλης της αλυσίδας του τουρισμού».

Pοή στη κατηγορία: Κοινωνία
Nomads: οι… 10 δοκιμασίες για την ασυλία (βίντεο)23:25ΝΔ για συνάντηση Τσίπρα-Τραμπ: μόνο χειροπιαστό αποτέλεσμα η συμφωνία για τα F-1623:19Μεγάλο πάρτι για την εκπομπή του Βασίλη Καλλίδη στον ΑΝΤ1 (βίντεο)23:08“Eπίθεση” του Αλβανού ΥΠΕΞ σε Παυλόπουλο και Κοτζιά (βίντεο)22:56Βίντεο-ντοκουμέντο από την “σύλληψη” ληστή από πολίτες στο Παλαιό Φάληρο22:44Ο Άρης έζησε… εφιάλτη στην Τσεχία22:32Εισβολή κουκουλοφόρων στον Συμβολαιογραφικό Σύλλογο Αθηνών22:21Το… “παράπονό του” είπε ο Ερντογάν στον Ντούντα22:16Σπίρτζης στον ΑΝΤ1: Οι παραβάσεις του ΚΟΚ θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες22:02Νέα στοιχεία από ρωσικό ντοκιμαντέρ για το “σχέδιο εξουδετέρωσης του Kώστα Καραμανλή” (βίντεο)21:54Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ιδρύματος Ωνάση: Έλα κι εσύ, ζωγραφίζω μουσική!21:39Πεντάγωνο: συμφωνία 2,4 δις δολαρίων για αναβάθμιση του στόλου των ελληνικών F-1621:26Ολυμπιονίκης κατήγγειλε τον βιασμό της21:12Τραμπ: τεράστιες ευκαιρίες για επενδύσεις στην Ελλάδα20:57Βραβεία Ποιότητας για την Εθνική Τράπεζα20:44Λεμονής: όπως με την Γιουβέντους και κόντρα στη Μπαρτσελόνα20:30Με στελέχη του Μητρώου της ΝΔ συναντήθηκε ο Μητσοτάκης20:17Προσφορά του Κοινωνικού Πλυντηρίου Skip στα Παιδικά Χωριά SOS20:00Επίσχεση εργασίας προκήρυξαν οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ19:49Βαλβέρδε: κομμάτι της καρδιάς μου ο Ολυμπιακός19:34
00:01:37«Γυαλιά καρφιά» τα έκαναν κουκουλοφόροι στο Σύλλογο ΣυμβολαιογράφωνΣήμερα 21:11 
00:02:17 
Χρήστες φαρμακευτικής κάνναβης μιλούν στον ΑΝΤ1 για την “παρανομία” τουςΣήμερα 21:13
00:01:44 
“Ράγισαν καρδιές” στο “διπλό αντίο” μάνας και κόρης στο ΜαρκόπουλοΣήμερα 21:10
00:01:07 
Κατήγγειλε ότι της έκλεψαν 300.000 ευρώΣήμερα 13:49
00:03:25 
Βίντεο-ντοκουμέντο από την “σύλληψη” ληστή από πολίτεςΣήμερα 21:04
00:01:05 
Το Καλλιμάρμαρο «βάφτηκε» ροζ για …καλό σκοπόΣήμερα 21:15
00:01:49 
«Πράσινο» για χρήση των ακτών – «Κόκκινο» για μπάνιο στο Π. ΦάληροΣήμερα 21:16
00:02:52 
Υπάλληλος καθαριότητας ακρωτηριάστηκε μετά από έκρηξη σακούλας σκουπιδιώνΣήμερα 21:09
00:01:11 
«Μυστήριο» για τον άνδρα που συνάντησε ο δολοφόνος του ΖαφειρόπουλουΣήμερα 13:50
00:01:04 
Ανατίναξαν ΑΤΜ κι έφυγαν με λεία “μαμούθ”Σήμερα 13:49
00:01:35 
Ουρές και «κατάθεση φακέλων» για την ηλεκτρονική κάρτα των ΜΜΜΣήμερα 13:56
00:01:05 
Πρωταθλητές στην κατανάλωση αντιβιοτικών οι ΈλληνεςΣήμερα 21:14
00:08:34 
Ο Ιαβέρης για το νέο ΚΟΚΣήμερα 08:40
00:01:20 
Η ανάγκη ετήσιου εμβολιασμού στο επίκεντρο ΣυνεδρίουΣήμερα 13:58
00:01:37 
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για το Ιδρυμα Χρονίων Παθήσεων ΣκαραμαγκάΣήμερα 13:50
00:01:07 
Αγώνας δρόμου και …ζωής για τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠΧθες 13:48
00:02:02 
Η μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού παίζει... DespacitoΧθες 08:46