LATEST NEWS
 
Κοινωνία /ΓενικάΔημοσίευση: 15 Δεκεμβρίου 2016 23:36

Σύμπραξη για την τουριστική προβολή της Αθήνας

Δήμος Αθηναίων, AEGEAN και ΔΑΑ ενώνουν τις δυνάμεις τους έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας! 

Την σύμπραξη Athens Tourism Partnership, μια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της Αθήνας ανακοίνωσε σήμερα ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους έχοντας έναν κοινό στόχο: την προβολή της Αθήνας ως σύγχρονου κέντρου πολιτισμού και ελκυστικού τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο δήμος Αθηναίων, η χρηματοδότηση της καμπάνιας γίνεται με ίδιους πόρους των μελών της σύμπραξης, ενώ για τον δήμο Αθηναίων γίνεται με την αποκλειστική δωρεά της Ελληνικής Πρωτοβουλίας – Τhe Hellenic Initiative. Το εγχείρημα συντονίζει η Marketing Greece. Πρώτο αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας είναι μία νέα, ζωντανή και δυναμική καμπάνια με τίτλο «One City. Never Ending Stories» και στόχο την ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας. Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή της Αθήνας ως μιας πόλης που προσφέρει αμέτρητες επιλογές. Μίας πόλης γεμάτης ιστορίες, εικόνες και εμπειρίες οι οποίες παρουσιάζονται με σύγχρονο, ζωντανό και δυναμικό τρόπο. Το κεντρικό βίντεο της καμπάνιας αποτυπώνει μοναδικά τις πολλές, γνωστές και άγνωστες, διαφορετικές πτυχές της Αθήνας: μέσα σε ένα μόλις λεπτό, 51 εικόνες της πόλης ξετυλίγονται μπροστά μας, 51 βιωματικές στιγμές μιας πόλης που έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει όλο το χρόνο.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας www.thisisathens.org πρόκειται σταδιακά να φιλοξενήσει συνολικά 103 ιστορίες που μέσα από ένα κεντρικό και μετέπειτα με πέντε θεματικά  βίντεο παρουσιάζουν τη ζωή στην Αθήνα κάθε ώρα του εικοσιτετραώρου, τη ζωή των ανθρώπων της πόλης όλες τις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι εύστοχα τις επιλογές μίας πόλης που προσφέρει στον επισκέπτη ατελείωτες ευκαιρίες μοναδικών εμπειριών. Παράλληλα, η ιστοσελίδα λειτουργεί ως εργαλείο προγραμματισμού του ταξιδιού, προβάλλοντας ό,τι συμβαίνει στην Αθήνα όλο το χρόνο, παρουσιάζοντας τα μουσεία, τα αξιοθέατα, τα δρώμενα, τις επιλογές φαγητού και διασκέδασης αλλά και τις γειτονιές της πόλης με τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Η δυναμική έναρξη της  καμπάνιας «One City. Never Ending Stories» αξιοποιεί στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα: ηλεκτρονικές και έντυπες διαφημίσεις, video, προβολή σε Youtube, Facebook, Instagram, Twitter τα οποία αποτελούν σημαντικά εργαλεία προώθησης στο κοινό - στόχος που περιλαμβάνει, σε πρώτο στάδιο κυρίως ταξιδιώτες από τη Γαλλία και τη Γερμανία. Ο σχεδιασμός της καμπάνιας καλύπτει γεωγραφικά όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αποτελούν τις βασικές αγορές – στόχους για την Αθήνα. Η ιστοσελίδα της καμπάνιας θα είναι διαθέσιμη στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας έχει σχεδιαστεί και θα υλοποιηθεί πρόγραμμα βιωματικής εμπειρίας για σημαντικούς travel bloggers και εκπροσώπους των ΜΜΕ του εξωτερικού, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν τις αστείρευτες ιστορίες της πόλης, μέσα από ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα φιλοξενίας, με βάση το προφίλ, τις προτιμήσεις και τη χώρα καταγωγής τους. Οι προσκεκλημένοι θα βιώσουν την πόλη και την καθημερινότητά της, ανακαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές της. Έτσι, θα έχουν την ευκαιρία να διηγηθούν και οι ίδιοι τη δική τους ιστορία για την Αθήνα και να μεταδώσουν το μήνυμα σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Athens Tourism Partnership - συνεργασία - Δήμος Αθηναίων - AEGEAN - Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

«Η Αθήνα έχει όλες τις δυνατότητες και προϋποθέσεις να είναι δημοφιλής, αυτόνομος προορισμός και όχι ένα απλό πέρασμα προς τα όμορφα νησιά μας» τόνισε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Καμίνης.

«Η σύμπραξη για τον τουρισμό της Αθήνας, που ανακοινώνουμε σήμερα, είναι μια άνευ προηγουμένου συνεργασία, με πρώτη έμπρακτη πρωτοβουλία την έναρξη αυτής της πρωτοποριακής καμπάνιας. Η Αθήνα επανακάμπτει με ανοδική τροχιά στη διεθνή τουριστική αγορά, ανατρέποντας αποφασιστικά την εικόνα των πρώτων χρόνων της κρίσης. Για μια ακόμη φορά οι μεγάλες συνεργασίες, μας βάζουν στην πρωτοπορία».

«Η προϊοντική εξέλιξη αλλά και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας απαιτούν νέες ιδέες, συνεργασία και κοινή επένδυση φορέων» επισήμανε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της AEGEAN Ευτύχιος Βασιλάκης. «Πρέπει να αλλάξει το μοντέλο των πολλών μικρών παράλληλων προσπαθειών που σπαταλά πόρους και χρόνο. Είμαστε περήφανοι που ωριμάζει και παρουσιάζεται σήμερα το Athens Tourism Partnership, η προσπάθεια του Δήμου για αποτελεσματικότερη προβολή της πόλης με την συμμέτοχη και την  (καταρχήν) σύμπραξη της Aegean και του ΔΑΑ.  Η Aegean πέρα από την βασική της επένδυση για στήριξη της Αθήνας με προσθήκη 40 νέων προορισμών εξωτερικού την τελευταία τριετία που βελτιώνουν σημαντικά την δυνατότητα για city breaks όσο και τη διασύνδεση με  τα  νησιά  μας στηρίζει οικονομικά και το Athens Partnership. Ανταποκριθήκαμε άμεσα  στο κάλεσμα του Δήμου για την κοινή αυτή προσπάθεια. Ο στόχος είναι η ομάδα αλλά και η πλατφόρμα αυτή να ωριμάσει, η  προσπάθεια αυτή να στηριχθεί από  επιπλέον ιδιωτικούς και δημοσίους φορείς να γίνει ένας νέος σημαντικός και αποτελεσματικός θεσμός. Η κρίση μας αναγκάζει να συνεργαζόμαστε για να αθροίζουμε πόρους.  Αν μάθουμε να το κάνουμε σωστά και συστηματικά τότε ο αναπτυξιακός πολλαπλασιαστής θα είναι μεγάλος.»

«Από το 2014, η Αθήνα ζει μια 'τουριστική άνοιξη', ύστερα από μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο. Η προώθηση της πόλης, τόσο ως τελικού προορισμού, όσο και ως ενδιάμεσου σταθμού, είναι στρατηγικός  στόχος του αεροδρομίου, ώστε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο η επισκεψιμότητα και η διασυνδεσιμότητά της καθόλη τη διάρκεια του χρόνου» ήταν η δήλωση του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννη Παράσχη. «Τα τελευταία χρόνια συμβάλλουμε με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της Αθήνας ως προορισμού, μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, όπως και πολλοί ακόμη φορείς, κρατικοί και ιδιωτικοί, επενδύει στο στρατηγικό κομμάτι του city break. Βασική προϋπόθεση για το στόχο του city break είναι η μεταξύ μας συνεργασία για την ανάπτυξη και την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και υποδομών. Συνέργειες όπως η καμπάνια που ανακοινώνουμε σήμερα για την προβολή της πόλης, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με το Δήμο Αθηναίων και την Aegean, είναι απαραίτητες σε μια κοινή προσπάθεια που πρέπει να συνεχισθεί με τη στήριξη όλης της αλυσίδας του τουρισμού».

Σημαντικότερες ειδήσεις στη κατηγορίαΤραγωδία στο Λαύριο: αστυνομικός έπεσε σε πηγάδι με τη μηχανή τουΣήμερα 22:41 | Κοινωνία

Τραγικός ήταν ο επίλογος της επιχείρησης απεγκλωβισμού του μοτοσικλετιστή στην Καμάριζα Αττικής...

Βρέθηκε και ταυτοποιήθηκε το καλάσνικοφ της δολοφονίας ΣτεφανάκουΣήμερα 17:57 | Κοινωνία

Πού, πότε και από ποιους βρέθηκε το καλάσνικοφ με το οποίο πυροβόλησαν και σκότωσαν τον Βασίλη Στεφανάκο στις 4 Ιανουαρίου...

Τραγωδία: γυναίκα έχασε τη ζωή της όταν παρασύρθηκε από χείμαρροΣήμερα 13:57 | Κοινωνία

Τραγωδία στην Εύβοια εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης. Μια γυναίκα πνίγηκε από τα ορμητικά νερά. Η τραγική ειρωνεία πίσω από την τραγωδία…

Το συγκινητικό “ευχαριστώ” του Make-A-Wish Ελλάδος (βίντεο)Σήμερα 23:55 | Κοινωνία

Προς όσους στήριξαν την προσπάθεια του οργανισμού την περασμένη χρονιά. Μόνο το 2017 έγιναν πραγματικότητα πάνω από 200 ευχές παιδιών με απειλητικές για την ζωή τους ασθένειες.

Pοή στη κατηγορία: Κοινωνία
Το συγκινητικό “ευχαριστώ” του Make-A-Wish Ελλάδος (βίντεο)23:59Νέο ρεκόρ από τον Μέσι στο μαγικό σόου της Μπαρτσελόνα23:48Στο φως τα ευρήματα της αρχαίας νεκρόπολης στην Αλ Μίνια (βίντεο)23:37Η Αριάννα Χάφινγκτον αποκαλύπτει τα μυστικά της ευζωίας (βίντεο)23:23Κουντουρά: προτεραιότητα ο τουρισμός 365 ημέρες τον χρόνο23:09Εκτελέσεις αμάχων από Τούρκους στην Αφρίν (βίντεο)22:55Τραγωδία στο Λαύριο: αστυνομικός έπεσε σε πηγάδι με τη μηχανή του22:41Αποκλειστικό: ο δημιουργός του viral βίντεο με τη νυχτερινή Αθήνα στον ΑΝΤ1 (βίντεο)22:27Συνάντηση Τσίπρα με αντιπροσωπεία γερουσιαστών του Αμερικανικού Κογκρέσου22:14Χιλιάδες πλαστικά καπάκια μετατρέπονται σε... κοντάρια επικοντιστών (βίντεο)22:00Κόντρες και αιχμές για την υπόθεση Novartis21:47Γυναίκες αστυνομικοί “σκιά” της Ζωής Κωνσταντοπούλου (βίντεο)21:33Με φόρα... από τη Λάρισα νίκησε ο Παναθηναϊκός21:20Στο έλεος των κακοποιών ο Άγιος Παντελεήμονας (βίντεο)21:04Τραγωδία: γυναίκα έχασε τη ζωή της όταν παρασύρθηκε από χείμαρρο20:48Προκλητικά πλακάτ και ύβρεις από Τσάμηδες κατά της Ελλάδας20:39Celebrity Game Night: αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα20:25Αντώναρος: δεν μπορούν να μου κάνουν έξωση από τη ΝΔ20:12Τη μεγαλύτερη αύξηση σε καύσωνες και ξηρασίες θα “δει” η Αθήνα20:00Συγκρούσεις αστυνομικών με διαδηλωτές στο Μιλάνο (βίντεο)19:47
00:02:35Νεκρή μία 59χρονη που παρασύρθηκε από χείμαρρο στην ΕύβοιαΣήμερα 20:22 
00:00:55 
Βρέθηκε και ταυτοποιήθηκε το καλάσνικοφ της δολοφονίας ΣτεφανάκουΣήμερα 20:23
00:04:03 
Μίνι εξέγερση στις φυλακές ΚορυδαλλούΣήμερα 20:24
00:01:49 
Στο έλεος των κακοποιών ο Άγιος ΠαντελεήμοναςΣήμερα 20:28
00:01:31 
Χιλιάδες πλαστικά καπάκια μετατρέπονται σε κοντάρια επικοντιστώνΣήμερα 20:45
00:03:35 
Δελτίο καιρού για τους ΑγρότεςΣήμερα 18:47
00:01:47 
Το συγκινητικό “ευχαριστώ” του Make-A-Wish ΕλλάδοςΣήμερα 21:04
00:01:39 
Αυτοκτόνησε μετά από δημοσιοποίηση καταγγελιών ότι η γυναίκα του τον απατούσεΧθες 20:35
00:02:21 
Αποκλειστικό: η απίθανη “καβάτζα” των πορτοφολάδων της ΟμόνοιαςΧθες 20:34
00:01:55 
Το πόρισμα για τον θάνατο της μικρής Μελίνας και η οργή του πατέρα τηςΧθες 20:28
00:01:18 
H HOPEgenesis «υιοθέτησε» τις γυναίκες σε 27 ακριτικές περιοχέςΧθες 14:03
00:02:26 
“Μαθήματα ζωής” …επί σκηνής για την “μάχη” με τον καρκίνοΧθες 20:57
00:01:54 
«Κώδωνας κινδύνου» για την έξαρση της επιδημίας ιλαράς22-02-2018 20:21
00:01:20 
Ενώπιον της Δικαιοσύνης ο επίδοξος «μπουρλοτιέρης» της ΔΕΗ Κιλκίς22-02-2018 20:40
00:01:43 
Μαχαίρωσε μέχρι θανάτου την αδελφή του και αυτοκτόνησε 22-02-2018 20:23
00:01:16 
Καταγγελία σοκ για ξυλοδαρμό νεαρού από γυμναστή για …μία άσκηση!22-02-2018 20:23
00:02:16 
Η ΜΚΟ που προσπαθεί να μην πάει “Καμία μερίδα φαγητού χαμένη”22-02-2018 20:41
BlogsΔεν υπάρχει περιεχόμενο