Οικονομία

18 Φεβρουαρίου 2020 19:50 Τελευταία ενημέρωση : 18 Φεβρουαρίου 2020 23:06

Καραμανλής στον ΑΝΤ1: Μια “χούφτα” συνδικαλιστών “έφραξε” τις ράγες (βίντεο)

Διάβασέ μου το...

Τι είπε για την απροειδοποίητη απεργία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ποιοι βρίσκονται πίσω από αυτή την κίνηση. Τι θα γίνει με το προσωπικό ασφαλείας στις απεργίες.

Καραμανλής στον ΑΝΤ1: Μια “χούφτα” συνδικαλιστών “έφραξε” τις ράγες (βίντεο)
-

Για μεγάλη ταλαιπωρία των πολιτών από την απεργία του συνόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά και την απροειδοποίητη στάση στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε λόγο ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή «ένα δευτεροβάθμιο όργανο αποφάσισε να κάνει την απεργία, έπρεπε να είχαν ενημερώσει όπως και τα άλλα συνδικάτα. Δεν ειδοποίησαν. Ομάδα συγκεκριμένων συνδικαλιστών αποφάσισε με το έτσι θέλω να μπλοκάρει το αμαξοστάσιο.».

Μάλιστα, ο υπουργός τόνισε ότι «τα σωματεία που έφραξαν τις ράγες είναι οι κλειδούχοι και οι σταθμάρχες». Ωστόσο, όπως είπε το υπουργείο αποφάσισε από την αρχή και ενημέρωσε ότι «θα εφαρμόσουμε τον νόμο όταν γίνεται παρακώληση της συγκοινωνίας». 

«Αυτό που επιτάσσει η κοινή λογική είναι να υπάρχει ειδοποίηση για την απεργία πολύ νωρίτερα», τόνισε ο κ Καραμανλής και πρόσθεσε πως όταν οι αρμόδιοι «τους είπαν ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος και θα υπάρξουν κυρώσεις άνοιξαν το αμαξοστάσιο».  

Ο κ. Καραμανλής ανακοίνωσε  επίσης ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είναι μία ιδιωτική εταιρεία και δεν έχει ευθύνη για αυτή την ιστορία, έπειτα από συνεννόηση με το υπουργείο, θα αποζημιώσει όσους έχουν πάρει εισιτήριο, το επιβατικό κοινό που ταλαιπωρήθηκε, δηλαδή, σήμερα. Διότι, πλέον, πρέπει να καταλάβουμε ότι δε μπορούν να ταλαιπωρούνται οι πολλοί για τα καπρίτσια και για τους τσαμπουκάδες κάποιων λίγων συνδικαλιστών».

Τέλος σχετικά με το σχέδιο της κυβέρνησης να υπάρχει προσωπικό ασφαλείας στις απεργίες ο Υπουργός Μεταφορών ανέφερε πως  «το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι έτοιμο και έχει ήδη στείλει στον υπουργό Επικρατείας κ. Γεραπετρίτη ένα πρώτο σχέδιο».

«Το σκεπτικό πρόσθεσε -και θέλω να το ξεκαθαρίσω- είναι ότι εμείς δεν θα νομοθετήσουμε στο γόνατο. Διότι, ακούω διάφορους σήμερα να λένε “για ποιο λόγο δεν τo έχετε κάνει ακόμα;”. Είναι μία διαδικασία η οποία θέλει πολύ μεγάλη προσοχή. Να είμαστε συνεπείς με το Σύνταγμα. Να μην έχουμε προβλήματα αντισυνταγματικότητας. Και θέλουμε να πάρουμε πρακτικές που συμβαίνουν σε άλλες χώρες που έχουν ομοιότητες με την Ελλάδα, όπως η Ιταλία και η Γαλλία. Επομένως, όταν νομοθετήσουμε - που θα νομοθετήσουμε πολύ γρήγορα - θέλουμε ο νόμος αυτός να είναι εφαρμόσιμος και να μην έχουμε το κακό παράδειγμα να ψηφίζεται ένας νόμος που δεν εφαρμόζεται. Επίσης να πω ότι ο νόμος αυτός δεν σημαίνει ότι θα λειτουργεί για παράδειγμα το Μετρό καθόλη την διάρκεια της ημέρας, όταν θα έχουμε απεργία. Θα γίνονται σε συγκεκριμένες διαδρομές, με συγκεκριμένους συρμούς, συγκεκριμένα δρομολόγια, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης», είπε ο κ. Καραμανλής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ