X

Η μπίρα που "φρενάρει" την οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ

Οι καμπάνιες για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ είναι συχνές και πάντα ο στόχος είναι να είναι και αποτελεσματικές.

Ant1news

Μία νέα προσπάθεια για την καταπολέμηση της οδήγησης υπό την επήρεια αλκόολ ξεκίνησε και η Fiat βάζοντας ένα ευφυέστατο γράφημα πάνω σε κουτάκια μπίρας.

Η ιδέα είναι απλή:

Όσο είναι κλειστό το κουτάκι της μπίρας στο πάνω μέρος του υπάρχει ένας ποδηλάτης ή ένας πεζός. Όταν αυτό ανοίγει οι φιγούρες κρύβονται, παραλληλίζοντάς το με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένας οδηγός πριν και αφού πιει αλκοόλ και οδηγήσει.


Το γραφιστικό εύρημα συνοδεύεται από την εξής απλή πρόταση:

«Τώρα το βλέπεις, τώρα όχι» με το κάθε μισό να εμφανίζεται στο καπάκι της μπίρας.

Ο στόχος της καμπάνιας είναι οι ευαίσθητοι στόχοι των οδηγών, δηλαδή, οι πεζοί και οι ποδηλάτες, οι οποίοι αποτελούν και τα νούμερο ένα θύματα των οδηγών.

Όπως είναι αναμενόμενο, η καμπάνια έχει κάνει θραύση στο διαδίκτυο, κάνοντας το γύρο του κόσμου.