X

Η κρυφή ζωή της βασιλικής οικογένειας της Ισπανίας

Μετά την ανακοίνωση της παραίτησης του Χουάν Κάρλος τα απόκρυφα στοιχεία ή και σενάρια για την προσωπική του ζωή οργίασαν.

Ant1news

Χρειάστηκαν λιγότερο από ώρες από την ανακοίνωση της παραίτησης του Χουάν Κάρλος για να αλλάξουν στάση τα άλλοτε «εχέμυθα» ισπανικά μέσα, για να εξιστορήσουν τις «αμαρτωλές» περιπέτειες του βασιλιά που τους στήριξε μετά τη δικτατορία του Φράνκο. Η  μπάλα πήρε και την νύφη του Λετίθια.

Ο Χουάν Κάρλος ήταν από πάντα ένθερμος άνδρας και καθόλου πιστός στη σύζυγό του Σοφία. Τα μέσα της χώρας απελευθερωμένα πια από το σεβασμό- ή και την αυτολογοκρισία-οργίασαν αραδιάζοντας σωρηδόν τις πληροφορίες για την προσωπική ζωή του βασιλικού ζεύγους. Τα δημοσιεύματα ισχυρίζονται ότι ο γάμος τους ήταν λευκός, κυρίως από τη δική του πλευρά, παρουσιάζοντας μία Σοφία, τουλάχιστον πληγωμένη, χωρίς ίχνος αυτοσεβασμού. Εκείνη φέρεται να ανεχόταν τα τερτίπια του γόη άνδρα της, για χάρη του γιου της που θα έβλεπε στο θρόνο της Ισπανίας.

Το ζευγάρι, λέγεται, δεν είχε καν κοινή κρεβατοκάμαρα και όλες τους οι εμφανίσεις ήταν σκηνοθετημένες. Ο λευκός γάμος τους συνοδεύεται χρόνια τώρα με «κερατώματα» του Χουάν Κάρλος, τα οποία «ξεπερνούν και τα 1.500» επώνυμα και ανώνυμα. Ο εστεμμένος δεν έκανε διακρίσεις στις εξωσυζυγικές σχέσεις του και πλησίαζε ό,τι κινείται. Μέχρι και για την πριγκίπισσα Νταϊάνα έχει ειπωθεί ότι φλέρταρε, χωρίς ωστόσο εκείνη να ενδώσει στον κατά 13 χρόνια μεγαλύτερό της, το καλοκαίρι του 1987 που συναντήθηκαν με τους συζύγους τους, όπως αναφέρει ο βιογράφος της Σοφίας.

Ο ίδιος κάνει λόγο και για μία «έκπληξη» που έκανε η Σοφία στον άνδρα της όταν τον έπιασε επ’ αυτοφώρω στο εξοχικό τους, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες της για τη σχέση του με Ισπανίδα ηθοποιό.

Έκτοτε η εκείνη αποφάσισε να περνάει περισσότερο από το χρόνο της στο Λονδίνο, παρέα με τον τέως βασιλιά της Ελλάδας, τον αδελφό της Κωνσταντίνο. Εκεί όμως δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια(ούτε άλλο σημείο της) αφού κάνει αισθητικές επεμβάσεις καθώς και μία σχέση με έναν καθηγητή πανεπιστημίου, έναν αρχιτέκτονα ή ακόμα και επωνύμως τον βιολονίστα Μστισλάβ Ροστροπόβιτς.

Η…σειρά της Λετίθια

Μπορεί το βασιλικό ζεύγος να είναι μόνο κατ’επίφαση ζευγάρι, αλλά όταν ήρθε η ώρα να υποδεχτούν τη γυναίκα που τους έφερε ο διάδοχος του θρόνου Φελίπε, τη Λετίθια, έγινε ένας μικρός πόλεμος.

Η Λετίθια κόρη ταξιτζή και διαζευγμένη, μια δημοσιογράφος «κοινή θνητή» μπήκε σα σίφουνας ταράζοντας τις «ισορροπίες» της οικογένειας.

Η νύφη μπήκε φορτσάτη στο παλάτι καταπατώντας το «βασιλικό σαβούαρ βιβρ»  και «βάζοντας τα γυαλιά» στη μετέπειτα πεθερά της. Η δεύτερη δεν είχε συνηθίσει να μιλάει, ως καταπιεσμένη σύζυγος, ενώ η Λετίθια είχε τον αέρα της. Η συμπεριφορά της σε συνδυασμό με το παρελθόν της έκαναν τους γονείς του Φελίπε έξω φρενών ζητώντας του να την χωρίσει και συμβιβάστηκαν μόνο όταν εκείνος ύψωσε το, μέχρι τότε, χαμηλό ανάστημά του και απείλησε ότι θα αποποιηθεί το στέμμα του αν δεν την δεχτούν. Κάπως έτσι έγινε η γυναίκα του και η μητέρα των παιδιών του. Οι δυο τους είναι υπόδειγμα ζευγαριού αποστομώνοντας τους πολέμιους της επιλογής του Φελίπε και της αμφισβήτησης της Λετίθια.

Εκείνη δε, έχει συγκριθεί από τα βρετανικά μέσα με τη Δούκισσα του Κέιμπριτζ, εξαιτίας της φινέτσας της. Μόνο που έγινε γρήγορα βασίλισσα σε αντίθεση με την Κέιτ που περιμένει στην ουρά…