X

Είδος πολυτελείας η… διασκέδαση για τους Έλληνες

Έρευνα της Nielsen δείνει ότι το 76% των Ελλήνων περικόπτουν δαπάνες από την διασκέδαση.

Ant1news



Παρά την οριακή βελτίωση κατά 1 μονάδα που σημείωσε ο δείκτης της καταναλωτικής εμπιστοσύνης (στις 48 από 47 μονάδες) στο τρίτο τρίμηνο του 2013, η ανησυχία των Ελλήνων για την εργασιακή τους ασφάλεια, αλλά και για την οικονομία δεν έχει μεταβληθεί σχεδόν καθόλου, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Nielsen.

Βάσει των στοιχείων της έρευνας της Nielsen αυτές παραμένουν οι μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων σε ποσοστό 50% (εργασιακή ασφάλεια) και 30% (οικονομία).

Σύμφωνα με την έρευνα, το 76% των Ελλήνων (από 74% που ήταν) δηλώνουν ότι έχουν περιορίσει τη διασκέδαση εκτός του σπιτιού, προκειμένου να μειώσουν τις δαπάνες τους. Επιπλέον, οι επτά στους δέκα εξακολουθούν να εμφανίζονται διατεθειμένοι να αγοράσουν πιο φτηνά καταναλωτικά προϊόντα.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία, ένας στους τρεις Έλληνες δηλώνουν ότι  δεν τους περισσεύουν χρήματα, ενώ επίσης ένας στους τρεις δηλώνει ότι τα χρήματα που του περισσεύουν, τα χρησιμοποιεί για την κάλυψη χρεών.