X

Δημοπρατείται άμεσα ο δρόμος Πάτρα-Πύργος

Σε αγώνα  δρόμου  είναι η κυβέρνηση προκειμένου να προλάβει τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση  των αυτοκινητοδρόμων.

Ant1news

 

Της Φαίης Χρυσοχόου

Όπως τόνισε ο υπουργός Υποδομών  κατά τον τριμηνιαίο απολογισμό τα έργα θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2015. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο ο Οδικός Άξονας Πάτρα –Πύργος μήκους 75 χλμ και προϋπολογισμού 340 εκ ευρώ. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 2 χρόνια ενώ έως το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί και η δημοπράτηση του τμήματος Καλό Νερό-Τσακώνα μήκους 30 χλμ και προϋπολογισμού 130 εκ ευρώ.

Οι πόροι για την υλοποίηση και των δύο τμημάτων θα προέλθουν από την επόμενη προγραμματική περίοδο2014-2010. Σε λίγες ημέρες αναμένεται να δοθεί και λύση για το τμήμα Καλό Νερό-Πύργος μήκους 60 χιλιομέτρων που όπως όλα δείχνουν δεν θα γίνει νέο έργο λόγω και του βιοτόπου αλλά θα δοθεί έμφαση στα μέτρα ασφαλείας του δρόμου που θα ληφθούν.

Στους 4 οδικούς άξονες  που έχουν στηθεί 16 εργοτάξια απασχολούνται 4.142 άτομα που υπολογίζεται ότι το καλοκαίρι θα διπλασιαστούν. Από το Δεκέμβριο μέχρι σήμερα είναι σε πλήρη εξέλιξη έργα σε 250 χιλιόμετρα εθνικού οδικού δικτύου και κατασκευάζονται 17 σήραγγες. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο έχουν πιστοποιηθεί προς τους εργολάβους πόροι 95 εκ ευρώ που στόχος είναι το επόμενο διάστημα να ανέβουν στα 205 εκ ευρώ. Το δημόσιο έχει μέχρι στιγμής καταβάλλει το ποσό των 898 εκ ευρώ σε αποζημιώσεις και σε ότι αφορά τη χρηματοδοτική του συμβολή. 

«Πρόκειται για την πρώτη μεγάλη επένδυση μετά την κρίση που γίνεται με την υποστήριξη της πολιτείας και είναι παρόμοια με την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές» τόνισε ο υπουργός Υποδομών υπογραμμίζοντας τις μεγάλες προοπτικές που δίνουν τα έργα για την ανάπτυξη των κοινωνιών της περιφέρειας αλλά και της ελληνική οικονομίας στο σύνολό της.   

Ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι  σύντομα θα έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες ώστε το 2016 να έχει εγκατασταθεί στην Εγνατία  Οδό ολοκληρωμένο σύστημα αναλογικής χρέωσης διοδίων  και σταδιακά στους υπόλοιπους οδικούς άξονες.