X

Σάλο προκάλεσε διαγωνισμός της Malaysia Airlines

Το λιγότερο προσβλητικό για τις οικογένειες των θυμάτων στις δύο αεροπορικές τραγωδίες των τελευταίων μηνών ήταν το θέμα του διαγωνισμού.

Ant1news

Ατυχής ήταν -αν μη τι άλλο- η έμπνευση του τμήματος μάρκετινγκ της Malaysia Airlines να διοργανώσει έναν online διαγωνισμό, όπου οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να δηλώσουν τι θα ήθελαν να κάνουν… πριν πεθάνουν.

Μετά από δύο αεροπορικές τραγωδίες, που στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους, η συμπλήρωση ενός «bucket list» (όρος που υποδηλώνει τη λίστα με τις επιθυμίες/όνειρα που θέλει κάποιος να κάνει πραγματικότητα πριν πεθάνει) θεωρήθηκε ως «προσβλητικός» για τις οικογένειες των θυμάτων.

Η θύελλα αντιδράσεων που προκλήθηκε υποχρέωσε τους υπευθύνους των μαλαισιανών αερογραμμών να διαγράψουν το περιεχόμενο της σελίδας του διαγωνισμού, ο οποίος υποσχόταν πλούσια δώρα, μεταξύ των οποίων δωρεάν εισιτήρια για πτήσεις της Malaysia Airlines.