X

Με το ποδήλατο στο Φάληρο…

To 2015 θα λειτουργήσει ο μητροπολιτικός ποδηλατοδρόμος μήκους 11 χιλιομέτρων που θα ενώνει το Γκάζι με το Φάληρο.

Ant1news



Της Φαίης Χρυσοχόου

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος στο πλαίσιο προώθησης της βιώσιμης κινητικότητας και ενίσχυσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς σταθερής τροχιάς, τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός και για τη λειτουργιά και του υπόλοιπου τμήματος που απομένει, από το Γκάζι ως την Κηφισιά, μήκους 16 χλμ. Συνολικά ο  Μητροπολιτικός Ποδηλατόδρομος της Αθήνας, μήκους 27 χλμ, θα αναπτυχθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να «κουμπώνει» με τα τοπικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων από όλους τους Δήμους από τους οποίους διέρχεται.

Αναφερόμενος στην συνεργασία με τον δήμο Αθηναίων ο κ. Μανιάτης  επεσήμανε ότι «για πρώτη φορά η Αθήνα έχει αποκτήσει Ρυθμιστικό Σχέδιο, η Πανεπιστημίου αναβαθμίζεται μέσα από μια ολοκληρωμένη παρέμβαση για την οποία το ΥΠΕΚΑ δίνει 40 εκατ. ευρώ, ενώ προχωρά το σχέδιο ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου ύψους 230 εκατ. ευρώ από τα οποία το υπουργείο διαθέτει τα 110 εκατ. ευρώ».

Ειδική αναφορά έκανε στο σχέδιο παρεμβάσεων στην πόλη που ετοιμάζει ο Δήμος Αθηναίων μέσα από το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης για το οποίο μέσα σε ένα μηνά θα υπάρξει Κοινή Υπουργική Απόφαση για το πλαίσιο δράσεων στο κέντρο της Αθηνάς. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο κ. Μανιάτης στο πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων κτιρίων, σημειώνοντας ότι «υπογράφτηκε η Υπουργική Απόφαση συγκρότησης ομάδας εργασίας, η οποία θα παραδώσει σε ένα μήνα πόρισμα για τις αναγκαίες νομοθετικές παρεμβάσεις, προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα των 1800 εγκαταλελειμμένων κτιρίων στην Αθήνα».

Σε ό,τι αφορά την λειτουργία των ποδηλατοδρόμων στους λεωφορειόδρομους, ο δήμαρχος Αθηναίων είπε ότι «σε συνεργασία και με τους άλλους φορείς θα θέλαμε να το προχωρήσουμε. Το βλέπουμε και σε άλλες χώρες, όπου υπάρχει όμως και μια κουλτούρα σεβασμού του οδηγού απέναντι στον ποδηλάτη» και πρόσθεσε ότι «δεν είναι απαραίτητος πάντα ο ποδηλατόδρομος, αφού μπορούν τα ποδήλατα να κατεβαίνουν στο δρόμο και να κινούνται με ασφάλεια, αλλά αυτό είναι περισσότερο θέμα παιδείας, εκπαίδευσης, θέμα αρμονικής χρήσης όλων των δημόσιων μέσων μεταφοράς και  συνεργασίας επίσης, στο θέμα της παράνομης στάθμευσης».