X

Έλαβαν μηνύματα μέσω κινητού από τον… άλλο κόσμο

Όταν η οικογένεια μιας γυναίκας που είχε πεθάνει εδώ και τρία χρόνια, άρχισε να λαμβάνει μηνύματα από τον αριθμό της ,έψαξε έντρομη να δει από πού προερχόταν στ’ αλήθεια.

Ant1news

Σε σχετικά μικρή ηλικία, στα 59 της χρόνια, έφυγε από τη ζωή μια γυναίκα από το South Shields της Βρετανίας τον Ιούλιο του 2011. Η γυναίκα είχε πάθος με τα γραπτά μηνύματα και μέσω αυτών επικοινωνούσε συνεχώς με την οικογένεια της. Όταν λοιπόν απεβίωσε οι συγγενείς της αποφάσισαν να την θάψουν μαζί με κάποια αντικείμενα της που χρησιμοποιούσε συνεχώς, μεταξύ αυτών και το κινητό της.

Ο 42χρονος γιος της μετά την κηδεία πήγε στην τηλεφωνική εταιρεία Ο2 που χρησιμοποιούσε η μητέρα του και ζήτησε να πληρώσει όσα χρήματα χρειάζονταν προκειμένου να μην δοθεί σε άλλο χρήστη ο αριθμός που χρησιμοποιούσε. Ο υπάλληλος τον διαβεβαίωσε ότι αυτό δεν θα γινόταν κι ο αριθμός θα έμενε αχρησιμοποίητος.

Οι δυο γιοί  και η 22 ετών εγγονή της, χρησιμοποιούσαν ανά διαστήματα τον αριθμό της για να στέλνουν μηνύματα όπως παλιά, όχι για να πάρουν απάντηση βέβαια, αλλά για να απαλύνουν τον πόνο από την απώλεια της. Όλα ήταν καλά μέχρι την στιγμή που η οικογένεια άρχισε να λαμβάνει απαντήσεις στα μηνύματα που έστελνε στην εκλιπούσα!

Η 22χρονη εγγονή της Sheri, δηλώνει στον βρετανικό Τύπο ότι «πάγωσε το αίμα της», όταν έλαβε ένα μήνυμα από το κινητό της γιαγιάς της που έλεγε: «Σας παρακολουθώ» και στη συνέχεια καθησύχαζε την οικογένεια, αναφέροντας ότι η λύπη τους για τον θάνατό της θα ξεπεραστεί! Όταν η 22χρονη ρώτησε με μήνυμα, «ποιος απαντά;», έλαβε το διφορούμενο μήνυμα, «ένας ενοχλητικός χορτοφάγος»...

Σοκαρισμένος ο 42χρονος γιος της επισκέφθηκε και πάλι την τηλεφωνική εταιρεία όπου διαπίστωσε πως παρά τις διαβεβαιώσεις ο αριθμός της νεκρής μητέρας του είχε δοθεί σε άλλον πελάτη πριν από λίγες ημέρες. Επικοινώνησε με τον γνωστό αριθμό και μίλησε με τον άγνωστο άντρα που τους έστελνε τα μηνύματα.

Ο νέος κάτοχος του αριθμού δεν ήθελε να κάνει κάποιο μακάβριο αστείο αλλά όπως είπε επιθυμούσε να τους παρηγορήσει  για την απώλεια τους. Εκπρόσωπος της εταιρείας επικοινώνησε με την θορυβημένη οικογένεια ζητώντας συγγνώμη, χωρίς όμως να μετριάσει την οργή τους.