Μία νέα έκθεση της εταιρείας μετρήσεων Nielsen, που δόθηκε στη δημοσιότητα την Τετάρτη, δείχνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι παρακολουθούν περιεχόμενο μέσω streaming feeds αντί στους παραδοσιακούς τηλεοπτικούς δέκτες.
Συγκεκριμένα, η έκθεση έδειξε πως η τηλεθέαση μέσω των συμβατικών δεκτών υποχώρησε κατά 3,9% πέρυσι, ενώ το online streaming εκτοξεύθηκε κατά 60% και η παρακολούθηση βίντεο σε smartphone κατέγραψε άνοδο της τάξης του 25%.
«Θεωρώ πως η έκθεση καταδεικνύει τον άνεμο της αλλαγής στην τηλεθέαση, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι καταφεύγουν σε ψηφιακές πλατφόρμες, είτε πρόκειται για online περιεχόμενο είτε για streaming video on demand, κτλ.» ανέφερε ο Τούνα Αμεόμπι, αναλυτής της S&P Capital IQ.
«Αυτό που μας εξέπληξε είναι το ποσοστό της αλλαγής. Κάτι που εγείρει σημαντικά ζητήματα για τη βιομηχανία της τηλεόρασης το 2015», πρόσθεσε.
Αν και ο μέσος Αμερικανός εξακολουθεί να βλέπει τηλεόραση περίπου 141 ώρες τον μήνα, ο αριθμός αυτός έχει υποχωρήσει σε σύγκριση με τις 147 ώρες που είχε μηνιαίως την πέρυσι.
Η εξέλιξη αυτή οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων της συνδρομητικής τηλεόρασης (pay TV), που σύμφωνα με τη Nielsen έχασε πέρυσι στις ΗΠΑ πάνω από 2 εκατομμύρια πελάτες.