X

«Marm eλλada»: Σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό η φοιτητική μαρμελάδα

Η βιολογική μαρμελάδα, θα εκπροσωπήσει τη χώρα στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό ECOTROPHELIA στο Μιλάνο.

Ant1news

Το προϊόν με το όνομα «marm eλλadα» που δημιούργησαν οι φοιτητές του ΤΕΙ Θεσσαλίας (Πέτρος Ζαφειρίου, Ελένη Φλωροδημήτρη, Λήδα Κετσιλή, Μιλένα Μαργέλη, Μανώλης Ακρίβος) κι ειδικότερα του τμήματος Τεχνολογίας Τροφίμων στην Καρδίτσα, υπό την επίβλεψη του καθηγητή Εφαρμογών Θεοφάνη Γεωργόπουλου, πήρε το πρώτο βραβείο στον διαγωνισμό του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, ECOTROPHELIA 2015, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στην Αθήνα, Αίγλη Ζαππείου, «ταξιδεύει» τη χώρα μας σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό.

Ειδικότερα, η ομάδα αυτή εκπροσωπεί τη χώρα μας (για πρώτη φορά)  στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό «ECOTROPHELIA EUROPE 2015», που διεξάγεται  στο Μιλάνο της Ιταλίας, στις 4-6 Οκτωβρίου 2015, έχοντας την στήριξη του ΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ και επιχειρήσεων της Θεσσαλίας.

Η «marm eλλadα», όπως δηλώνει ο κ. Γεωργόπουλος, είναι μία καινοτόμα βιολογική μαρμελάδα με υπέροχο πορτοκαλί χρώμα, με μειωμένες θερμίδες που παρασκευάζεται από βιολογικά καρότα και βιολογικές κολοκύθες της Καρδίτσας, δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, περιέχει φυσικά σάκχαρα, βιταμίνη Α, φυσικές γλυκαντικές ύλες από το φυτό στέβια, δεν περιέχει πρόσθετες χρωστικές και πρόσθετα συντηρητικά και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Το προϊόν, προσθέτει ο ίδιος, είναι μια φιλική προς το περιβάλλον και θρεπτική εναλλακτική λύση. Η χάρτινη εξωτερική συσκευασία του προιόντος φτιαγμένη από ανακυκλώσιμο υλικό προστατεύει τη μαρμελάδα από την έκθεσή της στο φως.

Η γενικότερη τάση για τη βελτίωση των διατροφικών μας συνηθειών και της ζωής μας γενικότερα, σε συνδυασμό με την συνειδητοποίηση ότι η παχυσαρκία αποτελεί, ίσως, το σοβαρότερο και πιο διαδεδομένο πρόβλημα υγείας στον σύγχρονο κόσμο, αύξησε το ενδιαφέρον, σημειώνει επίσης ο κ. Γεωργόπουλος, για παραγωγή γευστικών μεν προϊόντων αυξημένης γλυκύτητας, αλλά μικρότερης θερμιδικής αξίας όπως είναι το προϊόν «marm eλλada». Το προϊόν «marm eλλadα» απευθύνεται κυρίως στους καταναλωτές που είναι ευαίσθητοι στα ζητήματα υγείας διατροφής και σε αθλητές και καταναλωτές βιολογικών τροφίμων, καταλήγει ο ίδιος.