X

Η μητέρα που σκοτώθηκε στο σεισμό της Λέσβου (φωτο)

Η τραγική ειρωνεία πίσω από το θάνατο της 43χρονης μητέρας που σκοτώθηκε στο σεισμό. Ερειπωμένο το χωριό Βρίσα.

Ant1news

Η 43χρονη Ελένη Βαλέλη, με καταγωγή από τη Λήμνο, είναι η γυναίκα που έχασε τη ζωή της χθες στη Λέσβο, όταν καταπλακώθηκε από τους τοίχους του σπιτιού της κατά τη διάρκεια του σεισμού των 6,1 Ρίχτερ.

Η άτυχη μητέρα δύο παιδιών ήταν ξαπλωμένη στο κρεββάτι της την ώρα της δόνησης και έπεσε πάνω του ο τοίχος.

Όπως φαίνεται, η γυναίκα δεν πρόλαβε να βγει έξω, ενώ οι πυροσβέστες χρειάστηκαν τρεις ώρες για να την απεγκλωβίσουν.

Οι πυροσβέστες κατάφεραν να την εντοπίσουν από τον ήχο του κινητού της, καθώς οι συγγενείς της την καλούσαν μετά το χτύπημα.

Τραγική ειρωνεία είναι ότι η Ελένη τα τελευταία δύο χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο, ενώ το τελευταίο διάστημα η κατάσταση της υγείας της παρουσίαζε βελτίωση.

 

Στο σεισμό τραυματίστηκε και ο σύζυγός της, ο οποίος ενήμερος για τη γυναίκα του, νοσηλεύεται με κατάγματα στα πόδια.

Το χωριό Βρίσα, που έχει υποστεί τις περισσότερες ζημιές, όπως και το Πλωμάρι, έχει εκκενωθεί από χθες, για λόγους ασφαλείας, αφού υπάρχουν φόβοι κατάρρευσης των παλαιών κτηρίων.

Οι σεισμολόγοι, άλλωστε δεν είναι καθησυχαστικοί, καθώς όπως συμφωνούν όλοι, είναι νωρίς για να πουν αν πρόκειται για τον κύριο σεισμό.

Στη Λέσβο έχει μεταβεί από χθες ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας, ενώ σήμερα μετέβη και ο Υπουργός Υποδομών. Ο Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε σήμερα ότι, προτεραιότητα είναι η καταγραφή των ζημιών και η αποκατάστασή τους.

 

Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στο πλευρό των κατοίκων της Λέσβου 

Η COSMOTE διευκολύνει τους συνδρομητές της στην Λέσβο, που επλήγησαν από τον σεισμό και, για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους, προσφέρει δωρεάν:

•1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές συμβολαίου κινητής, από σήμερα 13/6 έως και τις 20/6.

•1.500 λεπτά προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για όλους τους συνδρομητές καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής, από σήμερα 13/6 έως και τις 20/6.

Οι δικαιούχοι συνδρομητές θα ενημερωθούν για την ενεργοποίηση των δωρεάν λεπτών ομιλίας, μέσω γραπτού μηνύματος SMS.

Επίσης, η COSMOTE παύει τις διαδικασίες φραγής για όλες τις συνδέσεις σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στην Λέσβο, μέχρι και τις 13/7/17.

Οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν ακόμη να χρησιμοποιήσουν όλα τα διαθέσιμα Καρτοτηλέφωνα, για δωρεάν κλήσεις, προς κινητά, αστικά, υπεραστικά, έως και τις 20/6.

Διευκολύνσεις στους συνδρομητές της που ζουν στην Λέσβο παρέχει η εταιρεία Vodafone.

Ειδικότερα, οι συνδρομητές της Vodafone, συμβολαίου κινητής και καρτοκινητής, θα έχουν στη διάθεσή τους για χρήση, έως την επόμενη Τρίτη 20 Ιουνίου, επιπλέον 1.000 λεπτά ομιλίας προς όλους, 300 SMS προς όλους και 300 ΜΒ. Παράλληλα, όλοι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας θα έχουν στη διάθεσή τους 600 λεπτά ομιλίας προς κινητά, για το ίδιο διάστημα.

 Επιπλέον, η Vodafone διακόπτει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων σε όλες τις συνδέσεις συμβολαίου κινητής και σταθερής για τους κατοίκους του νησιού, για έναν ολόκληρο μήνα.

Περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες της Vodafone είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα vodafone.gr.

Η WIND Ελλάς, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στη Λέσβο ύστερα από τον σεισμό που έπληξε την περιοχή, ενημερώνει τους κατοίκους και συνδρομητές της στην κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα σε όλους τους:

•πελάτες συμβολαίου κινητής και σταθερής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους

•κατόχους καρτοκινητής WINDF2G ή κάρτας Q

προσφέρεται από τις 12 Ιουνίουως το τέλος του μήνα,Δωρεάν χρόνος ομιλίας 1500 λεπτών προς όλους τους εθνικούς προορισμούς (κινητά και σταθερά).

Παράλληλα, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εισερχομένων/ εξερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και το τέλος του μήνα.

Το κατάστημα WIND στην Λέσβο (Καβέτσου 36, Μυτιλήνη - Τηλ.: 2251037580)είναι στη διάθεση τους, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από τον σεισμό.

Επιπλέον, η WIND Ελλάς  ενημερώνει ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου έχει θέσει υπό 24ωρη παρακολούθηση την περιοχή για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων χωρίς ωστόσο να χρειαστεί επιτόπια παρέμβαση καθώς λειτούργησαν απρόσκοπτα τόσο το δίκτυο κινητής όσο και το δίκτυο σταθερής και Internet της WIND.