X

Περιπλέκεται το μυστήριο γύρω από το δυστύχημα της Αίγινας

Δύο από τους επιβάτες του μοιραίου ταχύπλοου έχουν περιπέσει σε αντιφάσεις, ενώ υπάρχουν και νέες μαρτυρίες από τους ναυαγούς της λάντζας.

Ant1news

Της Δώρας Βογιατζάκη

Νέες ανατροπές στην υπόθεση του ναυτικού δυστυχήματος της Αίγινας. Οι καταθέσεις του ζεύγους των ηλικιωμένων που, σύμφωνα με τον 77χρονο χειριστή, επέβαιναν στο ταχύπλοο μαζί με μία ακόμα γυναίκα, γεννούν νέα ερωτήματα για τις συνθήκες της τραγωδίας αλλά και για το τι τελικά έγινε μετά.

Η 80χρονη και ο 83χρονος σύζυγός της επιβιβάστηκαν, όπως λένε, στο σκάφος μαζί με μία ακόμα γυναίκα, φίλη του 77χρονου χειριστή. Όμως, όπως φαίνεται από όσα κατέθεσαν, αν και πήγαιναν όλοι μαζί για μπάνιο στη Μονή, η παρέα δεν γνωριζόταν πολύ καλά.

Σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο χειριστής του ταχύπλοου η γυναίκα είναι μία 65χρονη φίλη του. Το ζευγάρι δεν αναφέρθηκε στις δικές του καταθέσεις στην ηλικία της, ούτε ρωτήθηκε. Ωστόσο, τουλάχιστον τρεις επιβάτες της λάντζας που σώθηκαν, λένε ότι πάνω στο ταχύπλοο δεν είδαν μία 65χρονη, αλλά μία νεότερη γυναίκα.

Έφυγαν με ταξί μετά το δυστύχημα;

Οι δύο ηλικιωμένοι επιβάτες του ταχύπλοου λένε στις καταθέσεις τους ότι λίγη ώρα μετά το δυστύχημα τους παρέλαβε ένα άλλο μικρότερο σκάφος και τους αποβίβασε στην Πέρδικα. Όμως, όπως και ο 77χρονος χειριστής, φθάνοντας στην στεριά δεν κατευθύνθηκαν πρώτα στο Λιμεναρχείο, αλλά στο σπίτι του 77χρονου. Η οικογένεια του Στέλιου Τρίμη αναζητεί έναν οδηγό ταξί ο οποίος σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν οι συγγενείς, τους μετέφερε.

Τι εξετάζουν οι πραγματογνώμονες

Ο 77χρονος, που έχει προφυλακισθεί, υποστήριξε στην απολογία του ότι είχε προτεραιότητα έναντι της λάντζας που τον είχε στα δεξιά. Ισχυρίστηκε επίσης ότι έκανε κράτει στις μηχανές αλλά δεν κατάφερε να ακινητοποιήσει το ταχύπλοο.

Ανάμεσα στα πολλά στοιχεία που καλούνται τώρα να εξετάσουν οι πραγματογνώμονες είναι και αν τηρήθηκαν τα πέντε στάδια του Διεθνούς Κανονισμού Αποφυγής Σύγκρουσης. Δηλαδή αναγνώριση, εκτίμηση κινδύνου, χειρισμοί του υπόχρεου, χειρισμοί του πλοίου που έχει προτεραιότητα και τέλος χειρισμοί της τελευταίας στιγμής.

Με δεδομένες τις μεγαλύτερες τεχνικές δυνατότητες του ταχύπλοου έναντι της λάντζας εξετάζεται εάν ο 77χρονος έκανε τις ενδεδειγμένες κινήσεις ώστε να αποφύγει το μοιραίο.