X

Υψηλοί τόνοι στην Βουλή για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Βάζουμε τέλος σε ένα αδιαφανές μονοπώλιο δήλωσε ο Σπίρτζης. Για επιστροφή στο παρελθόν έκανε λόγο ο Κώστας Κραμανλής.

Ant1news

Σε υψηλούς τόνους ξεκίνησε στη Βουλή η συζήτηση του νομοσχεδίου για την κρατικοποίηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) με την αντιπολίτευση να κάνει λόγο για επιστροφή στη δεκαετία του ’70 και τον Χρήστο Σπίρτζη να απαντά ότι μπαίνει τέλος σε ένα αδιαφανές μονοπώλιο που κρατούσε όμηρο την συμπρωτεύουσα.

«Έπειτα από 60 χρόνια, ένας από τους χώρους αναπαραγωγής του παλαιοκομματισμού, με το πρόσχημα των Αστικών Συγκοινωνιών, γίνεται ένας δημόσιος φορέας, που θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα υπηρετεί το έργο του και όχι άλλα συμφέροντα», είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και απευθυνόμενος προς τη ΝΔ είπε ότι ζητάει σήμερα και τα ρέστα ενώ ως κυβέρνηση έχασε το τρένο για τον ΟΑΣΘ το 2012.

Για επιστροφή στο παρελθόν έκανε λόγο ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας Καραμανλής, λέγοντας ότι η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα οδηγήσει σε τέλμα τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, ενώ από πλευράς ΔΗΣΥ ο Γιώργος Αρβανιτίδης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι επιχειρεί να κουκουλώσει όσα συμβαίνει με τον ΟΑΣΑ στην Αθήνα.