X

Στο οδικό έργο Ηράκλειο – Μεσαράς ο Αλέξης Τσίπρας

Τις εργασίες ολοκλήρωσης του έργου επιθεώρησε ο Πρωθυπουργός, κατά την επιτόπια επίσκεψή του.

Ant1news

Στο οδικό έργο Ηράκλειο-Μεσαρά βρέθηκε λίγο μετά τις 11:00 το πρωί, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, κάνοντας επιθεώρηση στις εργασίες που εκτελούνται, ενόψει της ολοκλήρωσης του έργου, ενός από αυτά που «είχαν βαλτώσει στη χώρα», όπως χαρακτηριστικά, είπε.

«Προκαλεί απορία, πώς ένα έργο 16 χιλιομέτρων είχε βαλτώσει τόσα χρόνια και εμείς με ένα “μαγικό” τρόπο καταφέραμε να ξεβαλτώσουμε» είπε ο κ. Τσίπρας που ενημερώθηκε για το έργο από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη που τον συνοδεύει.

Ο κ. Τσίπρας μάλιστα αποκάλυψε ότι θα βρεθεί εκ νέου στο Ηράκλειο, πριν από τις Ευρωεκλογές, διευκρινίζοντας ότι θα έχει την ευκαιρία να δει το έργο ολοκληρωμένο.

 

Πάντως ο πρωθυπουργός ζήτησε από τον περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, να τον ενημερώσει για ποιο λόγο υπήρξε αυτή η πολύχρονη καθυστέρηση. Ο κ. Αρναουτάκης επανέλαβε την πάγια θέση της Περιφέρειας για αποκέντρωση, εξηγώντας ότι «εάν για το έργο, είχε αρμοδιότητα η Περιφέρεια, αυτό θα είχε ολοκληρωθεί, πριν χρειαστεί να βαλτώσει επί χρόνια, μέχρι το 2016 που ξεκίνησαν πάλι οι εργασίες».

Ο κ. Τσίπρας πάντως, επισήμανε ότι τα αναπτυξιακά έργα που έχει άμεση ανάγκη η Κρήτη «επιβάλλεται να μην εμφανίζουν τέτοιες καθυστερήσεις», δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον ΒΟΑΚ, ένα έργο για το οποίο ανέφερε ότι είναι ζωτικής σημασίας για το νησί και την ανάπτυξή του. Τόνισε επίσης πως η Κρήτη έχει πληρώσει στους δρόμους μεγάλο φόρο αίματος και οι Κρητικοί δικαιούνται ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο.

«O ΒΟΑΚ αποτελεί όραμα δεκαετιών» είπε ο πρωθυπουργός. «Μιλάμε για δυο κομμάτια που έχουν δημοπρατηθεί και τα έργα είναι σε εξέλιξη, όσον αφορά το Καστέλι Κισσάμου-Χερσόνησος και το Χερσόνησος-Νεάπολη (το ένα με σύμβαση παραχώρησης και το άλλο με ΣΔΙΤ). Στο δρόμο αυτό, είναι σημαντικό, ότι δεν θα υπάρχουν διόδια για τους κατοίκους της Κρήτης, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη έως Άγιο Νικόλαο, επίσης έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Είχαμε μαλιστα βάλει ένα στοίχημα ότι θα ξεκινήσει πριν το Μάιο και ξεκίνησε», επεσήμανε ο Αλέξης Τσίπρας που συνέδεσε την αναγκαιότητα του έργου, με τη δημιουργία και του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου, στο Καστέλι.

 

«Το μεγάλο όραμα, είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, διότι μετά και από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, η Κρήτη αναβαθμίζεται. Ήδη στο υπάρχον αεροδρόμιο κάθε χρόνο έχουμε πάνω από 8 εκατ. επιβάτες. Με το νέο αεροδρόμιο που θα είναι πιο σύγχρονο και θα προσγειώνονται μεγαλύτερα αεροσκάφη, οι αφίξεις θα πολλαπλασιαστούν. Άρα η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, ένα όραμα δεκαετιών, δρομολογείται σιγά σιγά και πιστεύουμε ότι στην επόμενη πενταετία, θα μπορούμε να μιλάμε για ένα έργο πνοής για την Κρήτη, τους Κρητικούς αλλά και τους επισκέπτες, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Κρήτη είναι ατμομηχανή της τουριστικής μας ανάπτυξης», σημείωσε με έμφαση ο κ. Τσίπρας.

Ο πρωθυπουργός κατά την ενημέρωσή του για το έργο από το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Αναπτυξης Κρήτης Φώτη Καζάση, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα περίπου εννέα χιλιόμετρα που υπολείπονταν, με τον επιβλέποντα Γιώργο Αγαπάκη να εξηγεί στον πρωθυπουργό ότι ένα από τα προβλήματα που προέκυψαν και καθυστέρησαν τις εργασίες, σχετίζονταν με την Αρχαιολογία και τα ευρήματα, που απαιτούσαν επιπλέον διαδικασίες, προκειμένου το έργο να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.

 

Τον πρωθυπουργό, στην περιοδεία του, εκτός από τον Χρ. Σπίρτζη, συνοδεύσει ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης, οι βουλευτές Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Ηγουμενίδης, Σωκράτης Βαρδάκης και Γιάννης Μιχελογιαννάκης, οι υποψήφιοι Ευρωβουλευτές Σπύρος Δανέλης, Μιχάλης Σπουρδαλάκης και Θεόδωρος Δουλουμπέκης, αλλά και τοπικά στελέχη του κόμματος στο Ηράκλειο.