X

GP Καναδά: το μεγάλο κάζο – ο αγώνας δεν τελείωσε ποτέ!

Το μοντέλο που τα έκανε μαντάρα… και οι δικαιολογημένες γκρίνιες. Τα πράγματα θα μπορούσαν να εξελιχθούν από πολύ χειρότερα, ως τραγικά!

Ant1news

Το γκραν πρι του Καναδά είχε τη δική του «πέτρα του σκανδάλου» και το όνομα της είναι Γουίνι Χάρλοου!

Η εν λόγω κυρία τα έκανε μαντάρα, με αποτέλεσμα ο αγώνας να τελειώσει δυο γύρους νωρίτερα από το κανονικό. Σήκωσε την καρό σημαία στον 69ο αντί στον 70ο γύρο, με αποτέλεσμα ο επίσημος τερματισμός του αγώνα να υπολογιστεί με βάση τον 68ο τελικά γύρο.

Η Χάρλοου δήλωσε ότι «ακολούθησε απλώς τις οδηγίες» αλλά φυσικά όντας άσχετη με το αντικείμενο είναι προφανές πως δεν τις κατάλαβε καλά. Ο Φέτελ, που ήταν ο νικητής στον Καναδα, ήταν ο πρώτος που μίλησε στον ασύρματο και είπε πως η σημαία κυματίζει ένα γύρο πριν, με την ελπίδα ότι θα αποφευχθεί οποιαδήποτε σύγχυση.

«Ανησύχησα μόνο, μην προκαλέσει είσοδο των θεατών στην πίστα γιατί συνεχίζαμε όλοι με πλήρη ρυθμό. Έγινε σίγουρα μπέρδεμα γιατί κάποιοι από τους κριτές ήδη μας κουνούσαν τις σημαίες όπως κάνουν στον τερματισμό. Ήταν λίγο τρομαχτικό όλο αυτό.»

 

Το συμβάν έφερε δικαιολογημένη γκρίνια καθώς σημαίνει ότι ο Σέρτζιο Πέρεζ, ο οποίος είχε περάσει τον Κέβιν Μάγκνουσεν δεν τερμάτισε 13ος αλλά τελικά 14ος, ενώ ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της Red Bull έχασε τον ταχύτερο γύρο που έκανε στο τέλος!

 

Ο Κίμι Ράικονεν έκοψε ρυθμό, αφού η σημαία δείχτηκε εσφαλμένα, σύμφωνα με τον Κάρλος Σάινθ, τον οποίο μόλις του είχε ρίξει γύρο ο Φινλανδός. «Έχασα τέσσερα ή πέντε δευτερόλεπτα, επειδή ο Κίμι είδε την σημαία και έκοψε ρυθμό » δήλωσε ο Σάινθ, ο οποίος τερμάτισε 8ος, «τότε είδα ότι δεν ήταν η… σωστή καρό σημαία, ξαναγκάζωσε ο Κίμι και ξαναβρήκα το ρυθμό και πάλι αλλά έφτασα στη στροφή 2 και όλοι οι κριτές κουνούσαν τις σημαίες αλλά ήξερα ότι έκαναν λάθος… Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά…»

 

Ο Πιερ Γκασλί ήταν πιο επικριτικός καθώς δήλωσε ότι η σημαία στα χέρια ενός μοντέλου, ήταν «επικίνδυνη». «Νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που πήρα την καρό σημαία δύο φορές στον ίδιο αγώνα», είπε. «Δεν ξέρω ακριβώς τι συνέβη, αλλά ο μηχανικός μου, μου είπε… -Εντάξει, μην δώσετε προσοχή σε αυτό- αλλά αυτό ήταν πραγματικά επικίνδυνο, γιατί αν έκοβα ρυθμό και όλοι με περνούσαν τότε… Η ομάδα μάλιστα, μου είπε πέντε δευτερόλεπτα πιο πριν, «ο επόμενος είναι ο τελευταίος γύρος» και τότε βλέπω τη σημαία και λέω… WTF!!!!!».