X

Οι απαγορευμένες κουβέντες στα παρασκήνια της Victoria’s Secret

Είναι ένα θέμα που έχει γίνει ξεκάθαρο ότι δεν μπορούν να κουβεντιάσουν τα, κατ’άλλα,εντυπωσιακά μοντέλα της Victoria’s Secret.

Ant1news

Ένας δημοσιογράφος της Independent μιλώντας με τα μοντέλα της Victoria’s Secret στα παρασκήνια της μεγάλης επίδειξης που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, την περασμένη Τρίτη, έκανε γνωστό ότι τα θέματα φεμινισμού δεν είναι προς συζήτησιν…

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας, οι μόνες ερωτήσεις «ποιο είναι το αγαπημένο σου ρούχο» και «πώς αισθάνεσαι που είσαι μοντέλο της Victoria’s Secret, είναι μερικά από τα θέματα στα οποία μπορούν να απαντήσουν οι «άγγελοι».

Όμως όταν τους έθεσαν ερωτήσεις όπως «κάποιοι κριτικοί θεωρούν ότι είσαστε αντικείμενα και όχι γυναίκες» ή «είσαστε φεμινίστριες;» απάντησαν «μήπως θα μπορούσαμε να μην κάνουμε αυτή την ερώτηση;».

Το ετήσιο σόου έχει κατακριθεί, παγκοσμίως, για το ότι προβάλει γυναίκες με εσώρουχα, να παρελαύνουν, προωθώντας την ιδεατή εικόνα για το πώς θα πρέπει να είναι το σώμα της γυναίκας.

Τα ίδια τα μοντέλα έχουν μιλήσει ανοιχτά για τις εξαντλητικές δίαιτες στις οποίες υποβάλλονται πριν από κάθε επίδειξη και για το πώς αυτές επηρεάζουν την προσωπικότητά τους.

Ακόμα και τα μοντέλα τα οποία έχουν συμβόλαια αναγκάζονται να περνούν από οντισιόν, ώστε να συμμετάσχουν στις εκάστοτε επιδείξεις.

Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι το σόου των 47 μοντέλων είναι μία δυνατή γιορτή για δυναμικές γυναίκες, ενώ οι διοργανωτές επιμένουν ότι το κάστινγκ τους γίνεται με κριτήριο του τι αρέσει στις γυναίκες και όχι στους άνδρες.

Στο φετινό σόου, το μεγαλύτερο στην 19χρονη ζωή της εταιρείας, υπήρχαν έξι θεματικές ενότητες, μεταξύ των οποίων το «Dream Girl» (Κορίτσι των Ονείρων) και «University of Pink».

Μετά την επίδειξη, ακολούθησε μεγάλος σάλος, αφού η καμπάνια χαρακτηρίστηκε ότι η «Victoria’s Secret» προωθεί, μέσω μάρκετινγκ το μοντέλο του «τέλειου σώματος».

Η συγκέντρωση 26.000 υπογραφών μέσω οργανισμού ανάγκασε τελικά την εταιρεία εσωρούχων να αλλάξει το όνομα της καμπάνιας της σε «σώμα για όλους».

Η εταιρεία αρνήθηκε να κάνει σχετικά σχόλια.