X

«Όχι Μπαλτά στην Παιδεία», φώναξαν πανεπιστημιακοί και πολιτικοί

Πλήθος πολιτικών, πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών ένωσαν τις φωνές τους κατά της κυβερνητικής πολιτικής στην Παιδεία. Συγκέντρωση απόψε στη Βουλή κατά του ν/σ του υπουργείου Παιδείας.

Ant1news



Πλήθος πολιτικών, πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών ένωσαν τις φωνές τους κατά της κυβερνητικής πολιτικής στην Παιδεία.  Συγκέντρωση απόψε στη Βουλή κατά του νομοσχέδιου του υπουργείου Παιδείας.

Πανεπιστημιακοί, εκπαιδευτικοί και κορυφαία στελέχη των κομμάτων της αντιπολίτευσης (ΝΔ, Ποτάμι, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) συμμετείχαν το βράδυ της Δευτέρας στην εκδήλωση διαμαρτυρίας με σύνθημα «Όχι Μπαλτά στην Παιδεία», που διοργάνωσε η πρωτοβουλία «Παιδεία 2015» στο κλειστό γήπεδο «Σπύρος Λούης» του Αμαρουσίου, προκειμένου να εκφράσουν την έντονη αντίθεση τους κατά της πολιτικής που ακολουθεί η κυβέρνηση στον χώρο της Παιδείας.

Η πρωτοβουλία πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών «Παιδεία 2015» διαμαρτύρεται έντονα για τις αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας. Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισαν να δώσουν νέο ραντεβού απόψε (20:30) έξω από τη Βουλή, ζητώντας την καταψήφιση των «νομοσχεδίων Μπαλτά», που - όπως λένε - «γυρίζουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια μας 40 χρόνια πίσω».



Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε πλήθος πολιτικών, όπως οι Σταύρος Θεοδωράκης, Νίκος Δένδιας, Κυριάκος Μητσοτάκης, Ντόρα Μπακογιάννη, Βασίλης Κικίλιας, Θεόδωρος Φορτσάκης, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, Άννα Διαμαντοπούλου, Φίλιππος Σαχινίδης, Εύη Χριστοφιλοπούλου, Ανδρέας Λοβέρδος, Κωνσταντίνος Τασούλας, Γιάννης Μανιάτης, Γιώργος Πατούλης κ.α.



Οι ομιλητές στην εκδήλωση έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου αναφορικά με τα νομοσχέδια του υπουργείου Παιδείας, καταγγέλοντας ότι γυρνούν την εκπαίδευση 40 χρόνια πίσω, επιβάλλουν τα πολιτικά κόµµατα στη λειτουργία των ΑΕΙ, καταργούν ουσιαστικά τα Πρότυπα Δηµόσια Σχολεία, μεθοδεύουν την κατάργηση των ιδιωτικών σχολείων, εισάγουν την κοµµατική λογική στα όργανα της σχολικής ιεραρχίας, καταργούν την «αριστεία» σε βάρος των κοινωνικά αδύναµων και την αξιολόγηση στην Εκπαίδευση.