X

Απογοήτευσε το χωρίς λογοκρισία «Nymphomaniac»

Απογοήτευσε τελικά το χωρίς λογοκρισία πρώτο μέρος της ταινίας «Nymphomaniac» του Λαρς φον Τρίερ στην 64η Μπερλινάλε.

Ant1news

Τι κι αν το Μέγαρο του Φεστιβάλ, στο Βερολίνο, ήταν ασφυκτικά γεμάτο από πολύ νωρίς; Τα σχόλια για την ταινία «Nymphomaniac» δεν ήταν τα αναμενόμενα.

Σύμφωνα με τους κριτικούς, η εν λόγω βερσιόν δεν προσέφερε και πολλά, εκτός από μερικές ακόμη τολμηρές σκηνές, με σύντομα και αρκετά γλαφυρά πλάνα από τη σεξουαλική πράξη...

«Τα μεσάνυχτα μετά»

Πολύ πιο ενδιαφέρουσα κρίθηκε η επιστροφή του Κινέζου σκηνοθέτη Φρούιτ Τσαν, με την ταινία «Τα μεσάνυχτα μετά», μια χιουμοριστική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας, βασισμένη σ' ένα μυθιστόρημα (The Red Minibus to Tai Po) γραμμένο το 2012.

Η ταινία παρουσιάζει τη ζωή των 17 επιζησάντων ατόμων στο Χονγκ Κονγκ, μετά από μια αποκαλυπτική καταστροφή. Η ιστορία ξεκινά κανονικά σε ένα λεωφορείο όπου επιβαίνουν τα 17 πρόσωπα, όταν, αφού το λεωφορείο διασχίσει ένα τούνελ, οι επιβάτες ανακαλύπτουν πως βρίσκονται ξαφνικά σε μια πόλη φάντασμα.

Η ταινία αυτή αποτελεί μια ευκαιρία για τον Φρούιτ Τσαν να σχολιάσει τα διαστημικά ταξίδια, τη σύγχρονη οικονομική κατάσταση, την πυρηνική καταστροφή στη Φουκουσίμα και γενικά τα προβλήματα του πλανήτη μας.

«Ιστορία του φόβου»

Στο διαγωνιστικό τμήμα της 64ης Μπερλινάλε, την Κυριακή, παρουσιάστηκε και η ταινία «Ιστορία του φόβου» του πρωτοεμφανιζόμενου 28χρονου Αργεντινού σκηνοθέτη Μπενιαμίν Νάιστατ. Ταινία που καταπιάνεται με τη σύγχρονη κοινωνική και πολιτική κατάσταση στην Αργεντινή, μέσα από την ιστορία μιας ομάδας πλούσιων ανθρώπων που ζουν σε περιφρουρούμενη περιοχή, στα προάστια του Μπουένος Αϊρες, οι οποίοι, στη διάρκεια μιας καλοκαιριάτικης νύχτας καύσωνα, έρχονται αντιμέτωποι με τις φοβίες τους.

Φοβίες που προκαλούνται από τη ζωή και τις πράξεις τους και που παρουσιάζονται μέσω μιας απειλητικής ατμόσφαιρας και υπό το σασπένς που «χτίζει» σταδιακά ο σκηνοθέτης με την έξυπνη χρήση του μοντάζ.