X

Έρχονται νέες αλλαγές στο Facebook

Η πιο δημοφιλής υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο κάνει block σε αναρτήσεις που «ψαρεύουν» κλικ.

Ant1news

Τέλος στις αναρτήσεις με «πιασάρικο» τίτλο που κάνουν τους χρήστες να «τσιμπάνε» και τους «κλέβουν» ένα κλικ για να δουν τελικά ένα αδιάφορο περιεχόμενο βάζει το Facebook.

Σύμφωνα με έρευνα του ίδιου του Facebook το 80% των χρηστών του θα προτιμούσαν να έχουν περισσότερες πληροφορίες πριν αποφασίσουν αν θέλουν να διαβάσουν ένα άρθρο.

Στο στόχαστρο, όπως ανακοίνωσε ο αναλυτής ερευνών Καλίντ Ελ-Αρίνι σε κείμενό του στο blog του Facebook, θα μπουν οι αναρτήσεις με τίτλους όπως «ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ τι έκανε...» ή «Δείτε το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βίντεο...».

Για να διαπιστώνει αν μια ανάρτηση ανήκει στη συγκεκριμένη κατηγορία η εταιρεία ανέπτυξε δύο κριτήρια:

-ο πρώτος είναι ο χρόνος ανάγνωσης καθώς αν οι χρήστες κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο και στη συνέχεια επιστρέφουν στο Facebook η ιστορία πιθανότατα δεν θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που δημιουργεί ο τίτλος της

-ο δεύτερος είναι η «εμπλοκή». Αν δηλαδή οι χρήστες επιλέγουν ένα λινκ αλλά δεν το σχολιάζουν, δεν το διαμοιράζουν ή δεν κάνουν like τότε η ιστορία πιθανότατα έχει χαμηλή αξιοπιστία.

Παράλληλα, θα δίνεται προτεραιότητα σε άρθρα που «ανεβαίνουν» ως σύνδεσμοι παρά ως φωτογραφίες.