X

Facebook: Αλλαγές στα Trending Topics

To Facebook απαντά με αλλαγές στις κατηγορίες για μεροληψία στις πολιτικές ειδήσεις που εμφανίζει.

Ant1news

Αλλαγές στα Trending Topics του Facebook.

Συγκεκριμένα το δημοφιλέστερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε μία σειρά  αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας των Trending Topics, λίγο καιρό μετά τον σάλο που προέκυψε από ρεπορτάζ του Gizmodo σχετικά με πολιτικά κριτήρια επιλογής τους, στο επίκεντρο του οποίου υπήρχαν συνεντεύξεις με πρώην εργαζομένους.

Όπως ανακοινώνεται σε σχετική ανάρτηση της εταιρείας στο επίσημο blog της, η ενδελεχής έρευνα που ακολούθησε τους εν λόγω ισχυρισμούς έδειξε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία περί συστηματικών «πολιτικών προκαταλήψεων» (political bias) στην επιλογή των θεμάτων που προβάλλονται στα Trending Topics. «Η ανάλυση δεδομένων μας έδειξε πως συντηρητικά και φιλελεύθερα θέματα εγκρίνονται ως Trending Topics σε πρακτικά ίδιες αναλογίες. Επίσης, δεν ήμασταν σε θέση να επιβεβαιώσουμε οποιονδήποτε από τους συγκεκριμένους ισχυρισμούς περί καταστολής συγκεκριμένων θεμάτων ή πηγών με πολιτικά κίνητρα».

Ωστόσο, υπογραμμίζεται ότι δεν αποκλείονται μεμονωμένα περιστατικά ανάρμοστων πράξεων ή ακούσιας προκατάληψης στην εφαρμογή των οδηγιών και πολιτικών που έχουν τεθεί- και για αυτό η εταιρεία προβαίνει σε κάποιες βελτιώσεις, που περιλαμβάνουν τα εξής: Ανανεωμένη ορολογία στις κατευθυντήριες γραμμές, για να είναι πιο ξεκάθαρη, νέα εκπαίδευση όλων των reviewers για να δοθεί έμφαση στο ότι οι αποφάσεις για το υλικό δεν θα λαμβάνονται με βάση πολιτική ή ιδεολογία, επιπλέον συστήματα ελέγχου και επίβλεψης όσον αφορά στην ομάδα των reviewers.

Επιπλέον, το Facebook είπε ότι θα κάνει τις εξής αλλαγές στα σχετικά εργαλεία:

- Δεν θα επαφίεται σε λίστες εξωτερικών ιστοσελίδων και ΜΜΕ ο εντοπισμός, η επιβεβαίωση ή η αξιολόγηση της σημασίας συγκεκριμένων θεμάτων (κλείνει η Media 1 K» λίστα, η λίστα των RSS feeds που λειτουργεί ενισχυτικά για τον ειδικό αλγόριθμο και το Top-10 των ειδησεογραφικών μέσων

- Εξαφανίζεται η δυνατότητα επισήμανσης περί «επιπέδου σημασίας» σε θέματα μέσω αξιολόγησης του πόσο φαίνεται ψηλά στη λίστα του Top-10 των ΜΜΕ.

- Επεκτείνεται το υλικό στο Help Center για να παρέχονται περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία του χαρακτηριστικού αυτού.