X

«Άγονη γραμμή» η Θεσσαλονίκη: Έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση

Το Υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε τη διακοπή της επιδότησης της άγονης γραμμής της Θεσσαλονίκης, με συνέπεια να «χαθούν» πολλά δρομολόγια.

Ant1news

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, με ανακοίνωση του, εκφράζει την αντίθεση του για την απομόνωση στην οποία οδηγείται το λιμάνι της πόλης, μετά την απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών να διακόψει την επιδότηση της άγονης γραμμής του λιμανιού της πόλης.

Μετά την εξέλιξη αυτή το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν θα διαθέτει σύμφωνα με το Επιμελητήριο κανένα δρομολόγιο προς δημοφιλείς προορισμούς, καθώς η αφετηρία των επιβατικών πλοίων μεταφέρθηκε στο λιμάνι της Καβάλας.

«Η απομόνωση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας ξεκίνησε σταδιακά. Οι όποιες προσπάθειες για αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης εδώ και μία δεκαετία, έπεσαν στο κενό.

Αντί οι ιθύνοντες να αναζητούν τρόπους αύξησης της τουριστικής κίνησης και τόνωσης της οικονομίας της περιοχής, κάνουν ακριβώς το αντίθετο. Οδηγούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε μαρασμό» αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος υπογραμμίζοντας ότι «κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα θα πρέπει να λειτουργήσει η λογική, βάση της οποίας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, μεταξύ των οποίων είναι και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, θα πρέπει να αξιοποιηθούν».

«Είναι τραγικό να μην αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι η διακοπή της σύνδεσης και η απομόνωση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου από το κύριο αστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διακίνηση εμπορευμάτων και στη μετακίνηση πολιτών, επιχειρηματιών από και προς τη Θεσσαλονίκη» τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, σημειώνοντας ότι την ίδια ώρα δεν γίνεται η παραμικρή ενέργεια για την ευρύτερη αξιοποίηση του λιμανιού.

«Τα όποια σχέδια μένουν στα συρτάρια και το ενδιαφέρον για παραχώρηση του λιμανιού εξαντλείται σε συζητήσεις επί συζητήσεων και σε διαγωνισμούς που δεν τελεσφορούν» σημειώνει ο κ. Παπαδόπουλος υπογραμμίζοντας ότι η κατάσταση που διαμορφώνεται για τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας είναι απαράδεκτη.