X

“Πόρτα” στους ιδιώτες που διεκδικούν το "Ναυάγιο" στην Ζάκυνθο

Οι επίδοξοι “πατέρες”, τα κίνητρα κι η απόφαση της Δικαιοσύνης για τον "Παναγιώτη" που βάσει νόμου θεωρείται ...“ρύπος”.

Ant1news

Τίτλους τέλους στο σήριαλ της διεκδίκησης της πατρότητας του πλοίου “Παναγιώτης”, που βρίσκεται στην παραλία του “Ναυαγίου”, ήρθε να βάλει η απόφαση του Ειρηνοδικείου Ζακύνθου, που απορρίπτει υπέρ του Δήμου τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε ο ένας εκ των τριών φερόμενων ως συνιδιοκτήτες του υποβάλλοντας αίτημα προσωρινής διαταγής εναντίον κάθε παρέμβασης. Η υπόθεση είχε ολοκληρωθεί πριν δυο μήνες με την εξέταση του μάρτυρα Θ.Κ. παρέχοντας διευκρινήσεις επί της προηγούμενης κατάθεσής του.

Υπενθυμίζεται ότι ο φερόμενος ως συνιδιοκτήτης του 30%, είναι ο Αλέξανδρος Σουλάνης ενώ οι υπόλοιποι φερόμενοι ως συνιδιοκτήτες είναι οι Παναγιώτης-Γεράσιμο Λυσικάτος με ποσοστό ιδιοκτησίας 50%, και ο Ευστράτιος-Λαμπρινός Σταυράκης, με ποσοστό 20%.

Παρά το γεγονός ότι υπάρχει ομοφωνία από το Δήμο αλλά και νομικούς, πώς πρόκειται για πρωτοβουλία εκ του πονηρού, η υπόθεση δεν έπαψε μέχρι σήμερα να απασχολεί τις τοπικές αρχές. Κυρίως διότι έβλεπαν ότι εκ του μη όντος ανέκυψε ένα πρόβλημα που, δυνητικά θα μπορούσε να φέρει μεγάλο πονοκέφαλο στο δήμο και να βάλει νάρκη το νούμερο ένα αξιοθέατο της χώρας και σήμα κατατεθέν του νησιού μας.

Άγνωστα τα κίνητρα
Κανείς, ωστόσο, δεν γνωρίζει τα κίνητρα της ενέργειας αυτής, με πολλές φωνές να μιλούν για ύποπτη εμπλοκή, υποκινούμενη από άτομα που απλώς δεν θέλουν να βλέπουν θετικά βήματα και αλλαγές στον τόπο. Ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ιδιοκτήτη (αν τελικώς αποδειχθεί), πλοίου που διενεργούσε λαθρεμπόριο, με όλους τους εμπλεκόμενους να έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη και να καθίστανται υπόδικοι.

 

Άλλωστε σύμφωνα με το Νόμο, το ναυαγισμένο πλοίο θεωρείται ρύπος και, επισήμως, είναι δυνητικός κίνδυνος για το περιβάλλον.

Πρώτα μέτρα
Η απόρριψη της αίτησης ανοίγει το δρόμο για λήψη μέτρων για την προστασία του πλοίου, όπως η τοποθέτηση από το δήμο περιμετρικά του πλοίου και σε ακτίνα 5 μέτρων από αυτό ξύλινους ιστούς με βάση στο έδαφος ύψους 1 μέτρου οι οποίοι θα ενωθούν με σχοινί δημιουργούνται έτσι μια περιμετρική ζώνη προστασίας, ενώ σε συνεργασία με το ΤΕΙ και το Τμήμα Συντήρησης Πολιτισμικής Κληρονομιάς προωθεί την λήψη μέτρων για την συντήρηση του ίδιου του πλοίου.

Η πρόταση
Μην ξεχνάμε και την πρόταση που κατέθεσε στην κοινωνία, μέσα από την εφημερίδα μας, γράφει το imerazante.gr, ο έγκριτος νομικός Γεράσιμος Μπετίνης και αφορά στην ανάληψη πρωτοβουλιών για την ένταξη του Ναυαγίου στα μνημεία της φυσικής κληρονομιάς της Unesco, δεδομένου ότι η διαχείριση και η προστασία του υπερβαίνει ιδιωτικά συμφέροντα και δίκες ασφαλιστικών μέτρων νομής και επιβάλλει την άμεση και σύντονη προσπάθεια όλων μας. Με λίγα λόγια μπορεί και πρέπει να σωθεί υπό την προστασία της Unesco αρκεί να αναληφθούν οι αναγκαίες πρωτοβουλίες κάτι που μέχρι σήμερα δεν έχει φροντίσει κανείς, αυτοδιοίκηση, φορέας ή ομάδα πολιτών να “τρέξει”.