Life

01 Νοεμβρίου 2019 15:00

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο ΑΝΤ1 τον Οκτώβριο

Text to Speech

Το πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα του ΑΝΤ1, κέρδισε τις προτιμήσεις του κοινού, ήδη από την έναρξη της τηλεοπτικής σεζόν.

Στην κορυφή της τηλεθέασης ο ΑΝΤ1 τον Οκτώβριο

 

Έναν μήνα μετά την εκκίνηση της νέας τηλεοπτικής σεζόν, o ANT1 αναδεικνύεται ο ισχυρότερος αντίπαλος στη μάχη της τηλεθέασης.

Σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο ΑΝΤ1 με το πολυσυλλεκτικό του πρόγραμμα κατέκτησε, τον Οκτώβριο, την κορυφή της τηλεθέασης. Με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, τις ενημερωτικές εκπομπές, τη μυθοπλασία και τα ψυχαγωγικά του προγράμματα να καταγράφουν πρωτιές και υψηλές επιδόσεις, ο ΑΝΤ1 εδραίωσε τη θέση του ως πρώτη επιλογή των τηλεθεατών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Οκτώβριο, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,7%.  Ακολούθησαν: STAR: 15,5%, ΣΚΑΪ: 13%, ALPHA: 12,3%, OPEN:8,9%, ΕΡΤ1: 2,4%, ΕΡΤ2: 1,5 

ΕΝΩΠΙΟΣ ΕΝΩΠΙΩ - ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ

Πρωτιά για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1

Εντυπωσιακή ήταν η απόδοση που σημείωσε, τον Οκτώβριο, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 κυριάρχησε όλων των δελτίων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, και κατέκτησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 18%,  στο δυναμικό κοινό 18-54.

Ακολούθησαν: STAR: 16,2%, ALPHA: 15,5%, ΣΚΑΪ:12,1%, OPEN:6,7% ΕΡΤ1: 3,1%

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ

«Καλημέρα Ελλάδα», σταθερά  στην πρώτη θέση

Με πρωτιά έκλεισε ο Οκτώβριος και για τον  Γιώργο Παπαδάκη.

Η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτη, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 21,8%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού, στη ζώνη προβολής του, περίπου 4 μονάδες.

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ

Μυθοπλασία κορυφής

Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 που έχει καθηλώσει το τηλεοπτικό κοινό και έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές, άλλαξε το τηλεοπτικό τοπίο και έκανε τη μικρή οθόνη, μεγάλη.

Η εντυπωσιακή πορεία που έχει καταγράψει, την φέρνει στην κορυφή της τηλεθέασης, με σταθερά πολύ υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά.

 Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, περίπου 1.400.00 τηλεθεατές.

Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 31,2%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 10 μονάδες.

ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ - ΑΝΤ1 

Η σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα» συνεχίζει και φέτος την πολύ δυνατή πορεία της και κόβει πρώτη το νήμα της τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 21,5%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 7,3 μονάδες.

«The 2night show» πρώτο στην late prime time

Με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τους ξεχωριστούς καλεσμένους του, ξενύχτησαν τον Οκτώβριο οι τηλεθεατές και έδωσαν την πρωτιά στο «The 2night show», στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 25,9%, στο δυναμικό κοινό 18-54, δίνοντάς του προβάδισμα 12,4 μονάδες έναντι του ανταγωνισμού.

ΤΗΕ 2NIGHT SHOW - ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ

Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης και τα τηλεπαιχνίδια του ΑΝΤ1

Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια, συνεχίζοντας και φέτος την πολύ επιτυχημένη του πορεία, έκλεισε τον Οκτώβριο με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας μέσο όρο 21,5%.

Το «Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου ήταν και αυτό πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 23,1%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ