Οικονομία

24 Μαρτίου 2021 09:08 Τελευταία ενημέρωση : 24 Μαρτίου 2021 21:48

Καραμανλής στον ΑΝΤ1: βγαίνουν 300 νέα λεωφορεία στους δρόμους (βίντεο)

Διάβασέ μου το...

Ενισχύεται ο στόλος των λεωφορείων στη χώρα μας. Πότε βγαίνουν στους δρόμους τα 300 νέα λεωφορεία. Η πρόβλεψη για συστήματα καθαρισμού εντός των συρμών.

Καραμανλής στον ΑΝΤ1: βγαίνουν 300 νέα λεωφορεία στους δρόμους (βίντεο)
-

Την ενίσχυση του στόλου των λεωφορείων στη χώρα μας ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ΑΝΤ1 και στην εκπομπή “Καλημέρα Ελλάδα”.

Όπως έκανε γνωστό ο υπουργός, 300 νέα λεωφορεία θα βγουν στους δρόμους το πρώτο 10ημερο του Απρίλη, καλύπτοντας τις ανάγκες σε 16 γραμμές που δέχονται τον περισσότερο κόσμο.

“Από τον Ιανουάριο ήμασταν έτοιμοι να το πράξουμε. Χθες ενημερωθήκαμε από το Ελεγκτικό Συνέδριο ότι ανακάλεσε την πράξη του 6ου κλιμακίου που είχε προσωρινά “παγώσει” τον διαγωνισμό και έτσι θα δούμε τα νέα αυτά λεωφορεία να κυκλοφορούν από το πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου στις γραμμές που θεωρούνται επιβαρημένες” τόνισε χαρακτηριστικά.

“Θα φθάσουμε σε έναν αριθμό 1500 λεωφορείων. Τον αριθμό αυτό είχαμε να δούμε πάνω από 7 χρόνια” είπε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι η ανάταξη του στόλου φθάνει το 200%!Ο κ. Καραμανλής πρόσθεσε ότι έγιναν προσλήψεις νέων οδηγών, με διαδικασίες ΑΣΕΠ, σε πολύ γρήγορους χρόνους, οι οποίοι βρίσκονται ήδη στο τιμόνι.

Παράλληλα, στο πλαίσιο των μέτρων για τη μη εξάπλωση του κορονοϊού, γίνονται προσπάθειες ώστε η Ελλάδα να γίνει η πρώτη χώρα στην Ευρώπη, η οποία θα τοποθετήσει μηχανήματα καθαρισμού μέσα στους συρμούς του Μετρό, στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ. "Δεν πρόκειται να δεχθούμε να κυκλοφορεί λεωφορείο που δεν θα πληροί τις προδιαγραφές" πρόσθεσε.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι οι μετακινήσεις για έναν μεγάλο αριθμό ανέργων θα είναι δωρεάν σε όλα τα μέσα και για όλες τις διαδρομές.

Γιαννούλης: Η ονειροχώρα του Κώστα Καραμανλή και η σκληρή πραγματικότητα

Για αποδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έκανε λόγο ο αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης, σχολιάζοντας όσα είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Αναλυτικά στη δήλωσή του ο κ. Γιαννούλης αναφέρει:

«“Σε ενάμιση χρόνο καταφέραμε και κάναμε όσα δεν είχαν γίνει εδώ και 10 χρόνια”. Αυτή η δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή είναι και η μόνη που ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Γιατί πράγματι μέσα σε ενάμιση χρόνο κατάφεραν να αποδιοργανώσουν σε τέτοιο βαθμό τις αστικές συγκοινωνίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που το επιβατικό κοινό έφτασε στα όρια του.

Γιατί πράγματι μέσα σε ενάμιση χρόνο κατάφεραν να μειώσουν δραματικά τον στόλο των λεωφορείων με αποτέλεσμα οι εικόνες σαρδελοποίησης των επιβατών να είναι καθημερινές.

Γιατί πράγματι μέσα σε ενάμιση χρόνο έδωσαν τόσες «δουλειές» σε ιδιώτες, όσες δεν είχαν αναλάβει όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Ισχυρίζεται ο κύριος Καραμανλής  ότι τα 300  νέα λεωφορεία με leasing που θα αρχίσουν σταδιακά να κυκλοφορούν στην Αθήνα από τον Απρίλιο θα έχουν ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, για να υπάρχει επαρκής αερισμός. Εύλογα λοιπόν θα αναρωτηθούν οι Θεσσαλονικείς γιατί αναγκάζονται να επιβιβάζονται και να στοιβάζονται εδώ και μήνες σε λεωφορεία όπου ο αερισμός είναι ανύπαρκτος.

Κομπορρημονεί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών για το γεγονός πως η Ελλάδα θα είναι όπως λέει η πρώτη χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, που θα προμηθευτεί μηχανήματα καθαρισμού για τους συρμούς του Μετρό και τα λεωφορεία και τρόλεϊ.

Την ίδια ώρα ωστόσο σπεύδει να διευκρινίσει ότι τα μηχανήματα αυτά δεν έχουν λάβει ακόμη   πιστοποίηση από τους ευρωπαϊκούς μηχανισμούς καθώς πρέπει να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα τους.

Ισχυρίζεται ο κ. Καραμανλής, ότι τους τελευταίους δέκα μήνες, τα κονδύλια για ανταλλακτικά σε λεωφορεία και τρόλεϊ έχουν αυξηθεί κατά 200% σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά δεν μας εξηγεί γιατί παραμένουν τότε παροπλισμένα στα αμαξοστάσια σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εκατοντάδες λεωφορεία με μικρές κυρίως βλάβες.

Έρχονται αυτές οι δηλώσεις σε μία ημέρα που οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θρηνούν για το θάνατο δυο συναδέλφων τους από κορονοϊό.

Οι καταγγελίες των εργαζομένων για ελλιπή μέτρα προστασίας από την έναρξη της πανδημίας δεν συναντούν ευήκοα ώτα, με τη διοίκηση του Οργανισμού να δείχνει πως δεν αντιλαμβάνεται ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι από τις πιο βασικές εστίες διασποράς του ιού.

Ειδικά τώρα που βρισκόμαστε μπροστά σε μία νέα έξαρση της πανδημίας είναι επιβεβλημένο όσο ποτέ  να εφαρμοστεί το πλέγμα μέτρων προστασίας που έχουν καταθέσει οι εργαζόμενοι, για να περιοριστεί όσο είναι δυνατόν ο κίνδυνος της διασποράς στα λεωφορεία, στα αμαξοστάσια και σε όλους τους χώρους εργασίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ