Γενικά

30 Δεκεμβρίου 2018 11:28

Η Κίνα θα γιορτάσει τη “Χρονιά του Χοίρου” με… την Πέππα το Γουρουνάκι

Text to Speech

Μέχρι πρόσφατα είχε κατηγορηθεί για… ανατρεπτικό περιεχόμενο, ωστόσο η σειρά κινουμένων σχεδίων “έκλεψε” τις καρδιές των παιδιών.

Η Κίνα θα γιορτάσει τη “Χρονιά του Χοίρου” με… την Πέππα το Γουρουνάκι

Η Κίνα θα γιορτάσει τη “Χρονιά του Χοίρου”, που αρχίζει τον Φεβρουάριο, με μια νέα ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η “Πέππα το Γουρουνάκι”, η ηρωίδα μιας βρετανικής σειράς κινούμενων σχεδίων, που πριν από μερικούς μήνες είχε κατηγορηθεί για ανατρεπτικό περιεχόμενο και χιλιάδες επεισόδιά της είχαν λογοκριθεί από μια κινεζική ιντερνετική πλατφόρμα.

Ένας επίσημος κατάλογος της κινεζικής κυβέρνησης με τις ταινίες που ετοιμάζονται, περιλαμβάνει μια ταινία με τίτλο “Η Πέππα το Γουρουνάκι γιορτάζει την κινεζική Πρωτοχρονιά”, η οποία έχει προγραμματισθεί να βγει στις αίθουσες τον Φεβρουάριο 2019 με την ευκαιρία των διακοπών για το κινεζικό Νέο Έτος, αναφέρει η εφημερίδα China Daily.

Παραγωγή της Alibaba Pictures και του καναδικού ομίλου Entertainment One -που έχει τα δικαιώματα της “Πέππα το Γουρουνάκι” -, η ταινία θα φέρει στην οθόνη τις παραδοσιακές φιγούρες της δημοφιλούς σειράς κινουμένων σχεδίων, ηρωίδα της οποίας είναι μία γουρουνίτσα, καθώς και δύο καινούρια πρόσωπα, τον “Ντάμπλινγκ” και τον “Μπάλα ρυζιού γλασέ” (δύο φημισμένα πιάτα της κινεζικής γαστρονομίας).

Η “Πέππα το Γουρουνάκι” έφθασε στην Κίνα στα μέσα της δεκαετίας του 2000 και έγινε εξαιρετικά δημοφιλής χάρη σε επεισόδια μεταγλωττισμένα στη μανδαρινική.

AP - ΚΙΝΑ - ΠΕΠΠΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ

Η δημοτικότητά της αυτή εντάθηκε στα τέλη του 2017 σ’ ένα κοινό νεαρών ενηλίκων, καθώς πολλαπλασιάστηκαν οι χρήστες του Ίντερνετ - μεταξύ των οποίων και ορισμένοι σταρ - που παρουσίαζαν εφήμερα τατουάζ “Πέππα το Γουρουνάκι” σε selfies, ενώ προϊόντα που έφεραν τη μορφή της “Πέππα”, όπως φλυτζάνια, ρολόγια ή ρούχα, έκαναν μεγάλες πωλήσεις.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), τον Μάιο η “Λαϊκή Ημερησία”, όργανο του κυβερνώντος Κομμουνιστικού Κόμματος κατήγγειλε τις δυσμενείς επιπτώσεις από την εμπορευματοποίηση της “Πέππα”. «Πολλοί μαθητές προσπαθούν να ξεχωρίσουν, με ρολόγια ή αξεσουάρ “Πέππα το Γουρουνάκι”, με αποτέλεσμα να ωφελούνται οι κατασκευαστές απομιμήσεων», υπογράμμιζε εκφράζοντας την ανησυχία της.

AP - ΚΙΝΑ - ΠΕΠΠΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ

Η εφημερίδα Global Times κατήγγειλε έναν «εθισμό» των παιδιών, που ωθούσε μερικά «να γρυλίζουν και να πηδούν μέσα στους νερόλακκους».

Το αθώο γουρουνάκι είχε γίνει, σύμφωνα με την εφημερίδα, «ένα σύμβολο της υποκουλτούρας» μιας νεολαίας «εχθρικής στις αξίες των πολλών, συχνά με χαμηλή μόρφωση και χωρίς σταθερή δουλειά», «αργόσχολης», «στους αντίποδες της νεολαίας που το (Κομμουνιστικό) Κόμμα επιθυμεί να καλλιεργήσει». Η “Πέππα το Γουρουνάκι” «έκανε μια ανατρεπτική στροφή» και η δημοτικότητά της φανερώνει «μια δίψα για καινοτομίες και για σάτιρα που μπορεί να βλάψει το ηθικό της κοινωνίας», υποστήριζαν οι Global Times.

Η δημοφιλής πλατφόρμα για βίντεο Douyin είχε αποσύρει τότε από τον κατάλογό της τουλάχιστον 30.000 επεισόδια της βρετανικής σειράς κινούμενων σχεδίων. Η ετικέτα #PeppaPig είχε μάλιστα απαγορευθεί από τον ιστότοπο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

VIDEO