Οικονομία

15 Δεκεμβρίου 2020 14:55 Τελευταία ενημέρωση : 15 Δεκεμβρίου 2020 20:37

Click away: τι ισχύει για την επιστροφή προϊόντων

Διάβασέ μου το...

Τί πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές αν θέλουν να επιστρέψουν ένα προϊόν που αγόρασαν. Το υπουργείο Ανάπτυξης δίνει απαντήσεις.

Click away: τι ισχύει για την επιστροφή προϊόντων
-

Το click away ήρθε στη ζωή μου και όπως όλα δείχνουν... θα μείνει.

Ποια δικαιώματα έχει όμως ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε, με την μέθοδο click away, δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει;

Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, εφόσον η αγορά έγινε μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.